• 14-09-2010, 13:30:12
    zaten yakında olacağını herkes biliyor. ama bugün değil
  • 14-09-2010, 14:22:07
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    yanlış alarm
  • 14-09-2010, 14:45:15
    Benim sitem Pr3 olmuş
  • 14-09-2010, 14:52:35
    bluemoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    :S Alla Alla nası pr güncelleme oldu anlamadım benim sitelerin hepsi aynı neredeyse 30 siteye baktım tık yok
    Aynen
  • 14-09-2010, 14:54:55
    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen
    Sitebilgi.net'ten bakınca R10'da Pr2 gözüküyor.
  • 14-09-2010, 15:05:00
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    yabancı webmaster forumlarında pagerank güncellemesinin başladığı söyleniyor.

    bu arada r10 pr 2 olmuş
  • 14-09-2010, 15:06:30
    benim sitelerimde de değişiklik olmadı.
    çok umutluydum ama ara güncellemede de beni görmedi google.
    beklemeye devam...
  • 14-09-2010, 15:07:23
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bu sitede bir sitenin geçmiş pagerank değerleri de gösterilmektedir.

    r10.net
  • 14-09-2010, 15:29:54
    konuyu pagerank güncellemesi konusuna çevirmissiniz bu da kilitlensin bence