• 03-04-2010, 21:24:10
    Kawasaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sallayın pr,yi hit önemli gerisi faso fiso
    Sitenin masrafını çıkartmak için en azından pr3 felan olmalıki link satışından sitenin masrafını çıkaralım hocam, zaten pr isteyen çogu kişi sırf site masrafı çıksın diye istiyor.
  • 03-04-2010, 21:26:00
    ASP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toolbar pr 1 gösteriyor.
    Evet Buradan bir arkadaşın dediğini yapmıştım. megafoo.com'dan sitemin bilgilerine bakmıştım. Sonra zincirleme bir sürü benzer siteden linkim oldu.
  • 03-04-2010, 21:26:34
    Davay davay 🌹
    değişme yok.
  • 03-04-2010, 21:27:02
    Tabi önemli olan pr değil sitenin hit yapmasıdır ama para kazanabilmemiz için bu işten pr burada önemli rol oynuyor..
  • 03-04-2010, 21:29:32
    inşallah güncelleme banada uğrar...
  • 03-04-2010, 21:34:34
    ASP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toolbar pr 0 gösteriyor.

    Edit : 0 gösteriyor kardeş...
    Evet toolbar 0 oldu. Ama pageboss.com halen daha 1 gösteriyor.

    https://www.r10.net/google-pagerank/ pr 2
  • 03-04-2010, 21:41:12
    Silvers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenin masrafını çıkartmak için en azından pr3 felan olmalıki link satışından sitenin masrafını çıkaralım hocam, zaten pr isteyen çogu kişi sırf site masrafı çıksın diye istiyor.
    aynen hocam...
  • 03-04-2010, 21:42:05
    mydanose89 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet toolbar 0 oldu. Ama pageboss.com halen daha 1 gösteriyor.

    https://www.r10.net/google-pagerank/ pr 2
    bendede o sitede 1 gösteriyor onda bi yanlışlık var sanırım pagerank.gen.tr şaşmıcan
  • 03-04-2010, 21:44:20
    Üyeliği durduruldu
    Silvers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenin masrafını çıkartmak için en azından pr3 felan olmalıki link satışından sitenin masrafını çıkaralım hocam, zaten pr isteyen çogu kişi sırf site masrafı çıksın diye istiyor.
    evet katılıyorum