• 03-04-2010, 16:02:12
    3 - 4 gündür bir çoğumuz güncelleme derdinde 0 gösteriyor bende hala.
  • 03-04-2010, 16:03:08
    Sensizasla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 - 4 gündür bir çoğumuz güncelleme derdinde 0 gösteriyor bende hala.
    saçlarım beyazladı yaşlandım
  • 03-04-2010, 16:03:37
    Sitemin 1 tanesi değer almış. Diğerleri aynı kalmış
  • 03-04-2010, 16:06:24
    r10 nun db si ii kasılmıştır google yı halan daha bekliyom vericek die
  • 03-04-2010, 16:13:01
    daha beklemeyin bence boşuna ümit olsa şimdiye kadar olurdu sat 10 -11 gibi başladı sat kaç şuan 4
  • 03-04-2010, 16:15:22
    Üyeliği durduruldu
    1 di 2 olmuş. 3 bekliyodum ama neyse
  • 03-04-2010, 16:18:47
    https://www.r10.net/1060743925-post637.html

    Şimdi farkettim sitemin 1 tanesi pr4 olmuş.
  • 03-04-2010, 16:27:03
    Supp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha beklemeyin bence boşuna ümit olsa şimdiye kadar olurdu sat 10 -11 gibi başladı sat kaç şuan 4
    saat 10:00 da başladı sanırım hala bir umut beklemekteyim ben yine de inancım tam
  • 03-04-2010, 16:27:46
    ASP
    Üyeliği durduruldu
    Konu ilk açıldığından beri başındayım kaç saat oldu arkadaşlar sitelerim hala pagerank almış yada kaybetmiş değil güncelleme hala devam ediyor değil mi ?

    www.yazilimindir.net
    www.yukleresim.com
    www.yexk.com
    www.hizliupload.com