• 17-05-2007, 14:12:31
    #1
    Arkadaşlar link değişimleri yapıyorum ama geleek pr indexlemiyo ne zaman indexler ne olur pr'm
  • 17-05-2007, 14:39:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    * Siten 1.5 Dakika da Açılıyor.(çok fazla resim var anasayfanda)
    Öncelikle Bunu Düzelt
    * Siten Yeni Olduğu İçin Konuları-mesajları Misafirlerin Gösterimine aç, google rahat indexlesin sayfalarını
    * Seo Kullan
    * Sitemap Oluştur

    +

    * Siten Henüz 30 Günlük, PR güncellemeleri başladığında 0 da olsa bir değer alırsın...
  • 17-05-2007, 14:54:49
    #3
    Buna Benzer Çok Konu Açıldı Göz Atarsan Aklındaki Sorular Cevap Bulur.
  • 17-05-2007, 15:02:20
    #4
    bErKandD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    * Siten 1.5 Dakika da Açılıyor.(çok fazla resim var anasayfanda)
    Öncelikle Bunu Düzelt
    * Siten Yeni Olduğu İçin Konuları-mesajları Misafirlerin Gösterimine aç, google rahat indexlesin sayfalarını
    * Seo Kullan
    * Sitemap Oluştur

    +

    * Siten Henüz 30 Günlük, PR güncellemeleri başladığında 0 da olsa bir değer alırsın...
    sitedeki resimler alttaki lik ve toplistlerden dolatı onları kaldırırsam pr 0 olur yavaşlık birazda servera alalkalı server değişecek

    ziyaretçiler kategorilerin çoğunu görüyoe ama bi daha kontrol ediyim

    sitemap oluşturuyorum Ama seo ne bilmiyorum yardımcı olabilirsen sevinirim
  • 17-05-2007, 15:04:52
    #5
    P_Soft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitedeki resimler alttaki lik ve toplistlerden dolatı onları kaldırırsam pr 0 olur yavaşlık birazda servera alalkalı server değişecek
    ziyaretçiler kategorilerin çoğunu görüyoe ama bi daha kontrol ediyim
    sitemap oluşturuyorum Ama seo ne bilmiyorum yardımcı olabilirsen sevinirim

    siten harbiden çok yavaş açılıyo operada 110 resim gösteriyo hala açılmadı. toplistleri kaldırırsan pagerankın 0 olmaz. bunu aklından çıkar bi kere. toplistlerin pek bi faydası yok. ancak şöyle olur sana direk anasayfadan yani pagerankı olan sayfadan link veriyosa ekle. illaki toplistlerden pagerank alacak değilsin. mesela benim hiç link bile almadığım ilgilenmediğim sitemin pagerankı 4 oldu.
  • 17-05-2007, 15:11:35
    #6
    teşekkür ederim Toplistleri ya tamamen yada uygun bi yere kaldıracam da seo'nun ne olduğunu biri bana anlatabilirmi
  • 17-05-2007, 15:56:39
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ben de hiç açılmadı.şunu söyleyeyim, epeyce bilgi içermesine rağmen r10 bile pr4 hala.çünkü forumların prleri kolay kolay yükselmez.boş ver pryi.sıralamalarda üst sıraları elde etmek için pr ilk gereklilik değildir.toplistler varmış, tamamını kaldır.sadece yeni konular eklemekle, forumunu geliştirmekle uğraş.bir süre sonra sen istemesen de google sana ziyaretçi yollar.önemli olan özgün içerik.pryi fazla düşünme.

    senin siten pr10 olsa, benim açtığım ve çok güncel bir sayfa pr0 olsa, benimki seninkinin üstünde çıkar.forum için prnin önemi yoktur.pr, dizinler için, güvenilirlik gerektiren siteler için önemlidir.sen de en azından link satmayacağına göre, forumunu geliştirmekle uğraş, toplist çöplüğü yapma forumunu.

    son olarak, bilgiçlik için söylemiyorum yanlış anlama lütfen.yaşın 17 gözüküyor.senin yerinde olsam forumu boş verir, bir blog açarım.her gün bir yazı eklesen, 20 yaşına geldiğinde süper bir siten olur.bir forumdan kazanacağının onlarca katını kazanırsın.
  • 17-05-2007, 18:48:40
    #8
    iyi bir çocuk olursan belki şirinleri bile görebilirsin ama PR öyle zırt pırt inip çıkan bir şey değil yılda 2-3 kez güncellenir

    lütfen bu tip konular açmayalım artık benzeri tipte sürüyle var
  • 17-05-2007, 18:49:41
    #9
    P_Soft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim Toplistleri ya tamamen yada uygun bi yere kaldıracam da seo'nun ne olduğunu biri bana anlatabilirmi

    http://www.sitebir.org/dersimizseo.rar

    seo hakkındaki tum bilgiler..

    +

    https://www.r10.net/google-optimizasy...z-e-kitap.html