• 16-06-2026, 21:37:47
    #10
    Kubrick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen hafta Indexing API yi test ettim. Bu yüzden yazdım. Bot gelmiyor. Geçen ayda gelmiyordu. Burada çok konusu açıldı. Sitelerde seçici davranıyor. Ben yeni açılmış ve eski açılmış sitelerde denedim çalışmadı. Bir hesapla test yapmıyoruz. Eski API hesaplarım ile de denedim. Yeni API hesaplarım ile de denedim. Bot gelmiyor.

    Sizin sitenizde geliyordur siteniz Indexing API kurallarına uygun işaretlenmiştir ama Şimdi herkesde bu sorun var.

    Slash da geçen burada konu açtı Google bot hiç gelmediğini söyledi.

    Yani yazdığım şey bir tecrübe. Diğeri de reklam evet 😇 INDEX sorunu yaşayanlar için.

    sizin kullandığınız api çoktan patlamış demekki istisare etmiş olsaydiniz gerçeği biri söylerdi
    10-11 hazirana kadar sorun yoktu.
    11.haziranda her ne yaptilarsa tum apilerim patladi 8-9 tane vardi elimde 5 m lik çoğu gg.
    biraz kac index yöntemi hala var ama indexing api kadar yagli kapi degil

    en son 14 - 15 haziranda bir tane API calisiyordu oda gümledi😅

    sorun apiler degil apisiz 301 yapsaniz dahi bot geliyor ama tarama raporu vermiyor .
    belli bir sure taniyor sanirim siteye yada neye gore karar veriyor anlamiyorum. bazilari tek te kendi kendine tariyor
  • 17-06-2026, 00:19:01
    #11
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin kullandığınız api çoktan patlamış demekki istisare etmiş olsaydiniz gerçeği biri söylerdi
    10-11 hazirana kadar sorun yoktu.
    11.haziranda her ne yaptilarsa tum apilerim patladi 8-9 tane vardi elimde 5 m lik çoğu gg.
    biraz kac index yöntemi hala var ama indexing api kadar yagli kapi degil

    en son 14 - 15 haziranda bir tane API calisiyordu oda gümledi😅

    sorun apiler degil apisiz 301 yapsaniz dahi bot geliyor ama tarama raporu vermiyor .
    belli bir sure taniyor sanirim siteye yada neye gore karar veriyor anlamiyorum. bazilari tek te kendi kendine tariyor
    Aynı durumdayız. Sorun bot sokmak index almak değil zaten. Dakikada 7-10k bot sokuyorum sisteme ama api'ın tadını vermiyor.
  • 17-06-2026, 11:12:24
    #12
    https://www.r10.net/bot-program-sati...gonderimi.html
    işinizi görebilir
  • 18-06-2026, 19:35:43
    #13
    google kaplama lastikten kötü oldu
  • 19-06-2026, 11:45:35
    #14
    @Slash; Yüksek kotalı projelerimin kotaları sıfırlanmış. İki hesapta aynı durumda. Geçmiş olsun mu diyeyim ne diyeyim bilemedim

  • 19-06-2026, 13:14:45
    #15
    Bezos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Slash; Yüksek kotalı projelerimin kotaları sıfırlanmış. İki hesapta aynı durumda. Geçmiş olsun mu diyeyim ne diyeyim bilemedim

    1 tanesi sağlam limit sıfırlanmamis diger hesaba da giremiyorum ama sifirlanmistir o 😅 buraya kadar mis indexing api..
    news gibi guzel bir yere kadar götürdü..
  • 19-06-2026, 15:46:26
    #16
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 tanesi sağlam limit sıfırlanmamis diger hesaba da giremiyorum ama sifirlanmistir o 😅 buraya kadar mis indexing api..
    news gibi guzel bir yere kadar götürdü..
    İşin kötüsü 50m kotalı 1 hesabımı hiç kullanmamıştım onuda sıfırlamış
    Kullan yada kullanma yüksek kotalı apileri sıfırlıyor galiba komple.

    Sıradaki maçlara bakıcaz..