• 03-10-2009, 18:01:31
    #28
    avatar_ru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önce hiç link kasılmamış bir pr0 'a pr8 google bunu hiç iyi karşılamaz diye düşünüyorum
    hiçbirşey olmaz bence aldıgı linkler yüzünden olumsuz bir durum ancak site yeniyken aninden yüklendiginde olur ki zaten site 11 aydır aktifmiş gayette yararı olur alacagı yüksek pr li linklerin.
  • 03-10-2009, 21:43:39
    #29
    Üyeliği durduruldu
    çok faydalı olacaktır için rahat olsun.
  • 03-10-2009, 21:48:10
    #30
    siteyi açar açmaz aldıysan bişey olucakta olunca görürsün

    ama siteyi açalı olduysa bayaa sorun yok etkisi büyük olur
  • 03-10-2009, 21:59:55
    #31
    3,5 yıl diyorsun 11 aydır da site var, link verdiğine göre alakalı içerik, bu durumda pek bir sorun olacağını sanmam.
  • 03-10-2009, 22:34:36
    #32
    PR 4-5-6 olur gibi açıklamaları ben doğru bulmuyorum.Çünkü bu konuyu verdiğiniz bilgiler ile değerlendirmek yanlış olur.Ama benim size bir tavsiyem var.Eğerki link aldığınız sitenin içeriği ile sizin sitenizin içeriği aynı değilse, o içerik konusu ile içeriğinize yeni bir alt sayfa oluşturun.Ana sayfanızdanda bu yeni oluşturduğunuz alt sayfaya link verin.Tabiki her zaman olduğu gibi bu oluşturulan içerik resim ve makaleler şeklinde yayınlansın, özellikle size ait olsun.iyi çalışmalar.
  • 04-10-2009, 07:54:46
    #33
    Link aldığın sayfalardaki link çıkış sayılarına bağlı. Eğer PR8 olan sayfada sadece sana çıkış varsa yada 8 i geçmeyen bir link çıkışu varsa %99 PR6 olacaktır senin siten. Zaten fazla çıkış olsa bile ayrıca PR6 lardan da link aldığını söylüyorsun, eğer bu PR6 lar c class ip lerden ise %100 Senin siten PR6 olacaktır. Tabiki burda senin sitendeki link çıkışlarının sayısı da önemli. Senden hiç çıkış yoksa bu yazdıklarım geçerli olur. Çıkışların varsa sitenden bence PR5 ten aşağı olmazsın yinede.
  • 04-10-2009, 09:55:48
    #34
    Üyeliği durduruldu
    İçerik yoğunluğunda yada Title da metalarda Trakya üni ile ilgili şeyler varsa iyi yönde gider site. Burda arkadaşlar çöplüğe gidersin uçarsın felan demişler ama ünilerin anasayfalarında hiçmi çıkış yok? çıkış olan linkler çöplüktemi yoksa zirvedemi bi kontrol etsinler
  • 04-10-2009, 10:31:48
    #35
    evet emrah katılıyorum sana fatu'nun dediği gibi en az pr5 olursun çünki ikiside birbiriyle alakalı içeriklerin
  • 04-10-2009, 11:02:39
    #36
    Üyeliği durduruldu
    İnşaallah En İyisi oLur En Güzeli oLur DileklerimLe..