• 06-08-2009, 13:19:50
    galiba başladı güncelleme
  • 06-08-2009, 13:20:23
    Güncelleme yok dalgalanma var.
  • 06-08-2009, 13:20:28
    herkese bol prler
  • 06-08-2009, 13:27:50
    herkese bol PR'ler arkadaşlar

    birkaç projemle çakıştı bu güncelleme ama olsun
  • 06-08-2009, 13:31:21
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlısı bakalım. Bitsin artık bu ızdırap gugıl amca
  • 06-08-2009, 13:31:41
    Biran önce bitsinde bakalım yeni pr'ciklere
  • 06-08-2009, 13:38:09
    Miliotta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biran önce bitsinde bakalım yeni pr'ciklere
    Başladığına nerden inandınız anlamadım gitti
  • 06-08-2009, 13:38:52
    Sitem firefoxta N/A gözükürken explorerda pr3.
    Yani bu bir dalgalanma. Güncellemeler yarın başlayıp 1-2 günde biter bance.
    Haaaa r10 da N/A gözüküyor.
  • 06-08-2009, 13:47:41
    Üyeliği durduruldu
    evet r10'da n/a gözüküyor toolbar'da bence'de dalgalanma'dır güncelleme değildir.