1 aylık 2 tane pr7 alsam p4 falan olur diyorsun yani peki o ay içinde pr güncellemesi olmazsa yinede yükselirmi?
yükselir. en azından pr 0-1-2 de kalmaz. 5 olması gereken. 4 google ın inadı. 3 de senin şansızlığın 6 olursa da altın buldun
tabi ben hala 100k backlinkle olamadım o ayrı . demekki backlinkin kaliteli olması lazım o yüzden 2 pr 7 ye 150 Dedim
Geçen sene not almışım;
22 ağustos civarı dalgalanma oldu. pr değer yükseldi ve düştü.
27 TEMMUZ PR GÜNCELLEMESİ OLDU ! TOOLBAR'A YANSDI
belki olursa bu ay içinde olabilir bişiler..
Bu Cuma saat 12:34:56'da olursa şaşırman. Cuma günü 7.gün, 8. ay ve 2009. 123456789 çıkıyor. Haberlerde gördüm. Ama Amerika daha geride olduğundan Cumartesi yeni pr'leri görürüz
Bu Cuma saat 12:34:56'da olursa şaşırman. Cuma günü 7.gün, 8. ay ve 2009. 123456789 çıkıyor. Haberlerde gördüm. Ama Amerika daha geride olduğundan Cumartesi yeni pr'leri görürüz