• 03-08-2009, 14:44:53
    #37
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 aylık 2 tane pr7 alsam p4 falan olur diyorsun yani peki o ay içinde pr güncellemesi olmazsa yinede yükselirmi?
    yükselir. en azından pr 0-1-2 de kalmaz. 5 olması gereken. 4 google ın inadı. 3 de senin şansızlığın 6 olursa da altın buldun
    tabi ben hala 100k backlinkle olamadım o ayrı . demekki backlinkin kaliteli olması lazım o yüzden 2 pr 7 ye 150 Dedim
  • 03-08-2009, 14:56:30
    #38
    Üyeliği durduruldu
    SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen sene not almışım;
    22 ağustos civarı dalgalanma oldu. pr değer yükseldi ve düştü.
    27 TEMMUZ PR GÜNCELLEMESİ OLDU ! TOOLBAR'A YANSDI
    belki olursa bu ay içinde olabilir bişiler..
    işini bilen webmaster
  • 03-08-2009, 15:23:40
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Gecikmedi mi sizce güncelleme?
  • 03-08-2009, 15:31:22
    #40
    diğer güncellemeri erken yaptı. gecikme yok sanırım.
  • 03-08-2009, 16:22:34
    #41
    Bu Cuma saat 12:34:56'da olursa şaşırman. Cuma günü 7.gün, 8. ay ve 2009. 123456789 çıkıyor. Haberlerde gördüm. Ama Amerika daha geride olduğundan Cumartesi yeni pr'leri görürüz
  • 03-08-2009, 21:48:08
    #42
    Miliotta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Cuma saat 12:34:56'da olursa şaşırman. Cuma günü 7.gün, 8. ay ve 2009. 123456789 çıkıyor. Haberlerde gördüm. Ama Amerika daha geride olduğundan Cumartesi yeni pr'leri görürüz
    yok Artık daha neler
  • 04-08-2009, 01:24:52
    #43
    Önümüzdeki 1 ay olmaz boşa heveslendirmeyin milleti :@
  • 04-08-2009, 02:13:07
    #44
    Onu bunu bilmiyorum da umarım Eylülde olur. Şu sıralar olacak bir güncelleme bütün planlarımı mahveder.
  • 04-08-2009, 02:15:03
    #45
    3 günde bir olsun.