5 Ocak 2024 tarihi itibariyle Google'ın yaptığı Spam ve Core Update'i değerlendirdim.
https://youtu.be/7pkZFXbm51Y?si=6NspCMVLzKwFwD0s
İpucu: Değişen Google Politikası!
24
●1.490
- 15-03-2024, 15:38:14Bu arada abone oldum güzel paylaşımlarınız var mevcut durumda kimsenin bilgi paylaşmadı bu günlerde altın madeni diyorumKOZBA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2024, 15:39:39Afiyet olsun şimdidensoftinays adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Teşekkürler kanal uzun zamandır aktif zaten sadece eskisi gibi çok video atmıyorum.UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-03-2024, 16:24:22Söylediğin şu şeye katılıyorum ve uzun zamandır da benimsediğim bir durum bu. Her şey 4x4lük olsa bile hatayı her zaman kendinizde aramayın. Neden her güncelleme de sitelerim düşüyor gibi söylemler içine girip sorunu kendimizde aramak yerine algoritmanın düzgün çalışıp çalışmadığını da sorgulamak gerekiyor. Spam algoritmasının çalıştığı şu süreçte deli gibi index basan deli gibi sıralama alan 301 çekilmiş onlarca site gösterebilirim. Faydalı bir video oldu teşekkürler hocam.
- 15-03-2024, 16:27:26Bir güncellemede site düşer diğerlerinde çıkabilir eğer temel olarak hata yoksa yola devam etmek gerekiyor.DoxTo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2024, 16:41:27Burası yine yeterli değil hocam. Bu işi yapan webten para kazanmayı hedeflemiş insanların birden fazla siteleri mevcut. Bir webmaster sitelerine ayrı ayrı çalışmaz. Her siteye aynı seo anlayışı ile yaklaşır %90 olarak. Maximum dış seo stratejisini değiştirir, ki buda çok ender bir durumdur genele baktığımızda. Bir sitemiz düşüyor biri çıkıyorsa hatanın kaynağını anlamamız asla mümkün olmayacaktır. Google internetin çöplük olmasını istemiyorsa şeffaf olarak hareket etmeli. Şu şu ve şu nedenlerden dolayı kıyım yaptım demesi gerekiyor ama net olarak söylemesi gerekiyor. Spam algoritması devreye girdi çekirdek güncellemesi aktif edildi diyerek kendisini anlaşılmaz kılıyor. Bu süreç devam ettikçe bizler yeni siteler yapmaya ve düşmeye, Google interneti kendi deyimi ile çöplükten çıkarmaya devam edecek. Kazanan tabii ki hep kasa olacak.KOZBA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
