• 07-02-2023, 07:19:45
    #10
    Düşüş var ama sebebi belli. Hitlerimiz 0 olsada keşke o deprem olmasaydı.
  • 07-02-2023, 08:20:36
    #11
    Nasilgidilir.net sizin mi
    • Akiser
    Akiser bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.