Aslında iş çok kolay ama Google iplemiyor. Çıkar spam başvuru formunu herkes 1 siteyi spam gösterse zaten bütün alt sayfalarıda komple gidecek ne diye uğraşıyorsunuz. Biz şikayet ettikçe bot girip baksın çeksin siteyi googleden bir yerden sonra spam yapanlarda sıkılacak bu durumdan. Biz şikayet etmekten yorulmayız sonuçta emek veriyoruz.