• 20-01-2007, 23:29:03
    #1
    Arkadaşlar siteyi ilk kurdugumdan bu yana [temmuz] googlede 1 kez bile sitem çıkmadı.Fakat şuanda PR 3 olmuş eskiden 0 dı tabi.Nasıl oluyor ki bu ?
  • 20-01-2007, 23:30:16
    #2
    Misafir
    sabaha kadar backlinke ugrasırız pr gıdım artar google ı da anlayamadımki artık
  • 21-01-2007, 00:54:57
    #3
    Benimde olmuştu.Hatta benimki pr4 olmuştu google anlamak çok zor
  • 21-01-2007, 00:58:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    benim pr2 oldu sandboxtaydı link değişimine devam edince bi çıktım sandboxtan öle böle bi çıkış deil yani...
    pr verdiğine göre bence indexlerde
  • 21-01-2007, 01:05:20
    #5
    İns indexler : )
  • 21-01-2007, 10:36:37
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    indexler kafayı yorma
  • 21-01-2007, 11:03:09
    #7
    Banlanma ihtimalin de var..
  • 21-01-2007, 12:15:03
    #8
    Kıyamet alameti :s site ismi neydi bir kontrol etseydim
  • 21-01-2007, 13:05:47
    #9
    Neden banlanma ihtimali var ki ?
    yeni site ismi ceptr.com