• 07-02-2022, 01:53:08
    #10
    takip
  • 07-02-2022, 02:05:35
    #11
    Etiketlerin çöp index olması sebebiyle indexlenmesini engellemiştim, o nedenle max 600-700 indexim var.
    Ancak Çağlar beyin bakış açısı biraz düşündürücü oldu bunu inceleyip, yapabilirsem etiketleri ayarlayıp blogumda düzenlemeye gidebilirim.
  • 07-02-2022, 11:31:34
    #12
    KOZBA.NET
    Belirli sektörler hariç etiket kullanılması taraftarı değilim.
    On-Page SEO hizmeti verdiğim müşterimin çoğunun sitesindeki etiketleri tamamen kaldırdık ve URL kaldır aracından bağlantıları yok ettik.
    Hitlerinde olumsuz hiç bir değişme yaşanmadı, hatta etiketlerin olmaması tarama bütçesine olumlu katkıda bulunacaktır.
  • 07-02-2022, 11:51:23
    #13
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belirli sektörler hariç etiket kullanılması taraftarı değilim.
    On-Page SEO hizmeti verdiğim müşterimin çoğunun sitesindeki etiketleri tamamen kaldırdık ve URL kaldır aracından bağlantıları yok ettik.
    Hitlerinde olumsuz hiç bir değişme yaşanmadı, hatta etiketlerin olmaması tarama bütçesine olumlu katkıda bulunacaktır.
    URL kaldır aracını kullanmanız o etiketlerin indekslendiği anlamına geliyor. Fakat ben etiketleri noindex ve alt kategoriler için kullanıyorum. İç linklemeleri genellikle aynı kategorideki içerikler arasında yapıyorken, farklı kategorilerdeki benzer içerikleri ise noindex işaretlenmiş ve içerik yazısı ile oluşturulan etiketler ile besliyorum.
  • 07-02-2022, 11:54:03
    #14
    KOZBA.NET
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    URL kaldır aracını kullanmanız o etiketlerin indekslendiği anlamına geliyor. Fakat ben etiketleri noindex ve alt kategoriler için kullanıyorum. İç linklemeleri genellikle aynı kategorideki içerikler arasında yapıyorken, farklı kategorilerdeki benzer içerikleri ise noindex işaretlenmiş ve içerik yazısı ile oluşturulan etiketler ile besliyorum.
    Ben hiç etiket kullanmıyorum hocam, müşterilerim kullanmış ve bu sayfaları indexletmiş ve bu sayfalarda da 0 hit olduğu için bu yüzden müdahale etmek durumunda kaldık.
    Sizin yöntem mantığıma yattı ama dediğim gibi mevcut projelerimde etiket kullanımı çok uygun olmadığı için kullanmıyorum.
  • 07-02-2022, 12:04:00
    #15
    Herkes kendine göre bilgisine göre yazmış da.. Etiket girmek haber ve blog siteleri için işe yaraya bilir, ama kurumsal siteler için benim görüşüm etiket çöp. İkinci bir değişte, site içeriğindeki h1 ve h2 tagları farklı farklı anlatılmış. Bazı temalarda, title otomatik h1 etiketi alır aynı anda 2 tane h1 etiketi zarar verir.
    o suretle h2 etikerleri ve türevlerini kullanırken daha önce örnek vermiştim tekrar vereyim. Bilgi paylaştıkça çoğalır diyerekten

    başlık h1
    sonrasında gelenler.

    h2: SEO nedir
    h3: SEO Kriterleri
    h4: En önemli SEO Kriteri
    h3 SEO taktilkleri
    h3: SEO'cuyuk Dağıtırık.
    h2- Backlink Nedir
    h3 Backlink Kaynakları
    h3 Backlink Nasıl Alınır
    h4: Baaaackliiiink

    bu tür etiketleri hiyerarşi kullanıyorum. Bilmiyorum siz nasıl kullanıyorsunuz.
  • 07-02-2022, 12:06:34
    #16
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes kendine göre bilgisine göre yazmış da.. Etiket girmek haber ve blog siteleri için işe yaraya bilir, ama kurumsal siteler için benim görüşüm etiket çöp. İkinci bir değişte, site içeriğindeki h1 ve h2 tagları farklı farklı anlatılmış. Bazı temalarda, title otomatik h1 etiketi alır aynı anda 2 tane h1 etiketi zarar verir.
    o suretle h2 etikerleri ve türevlerini kullanırken daha önce örnek vermiştim tekrar vereyim. Bilgi paylaştıkça çoğalır diyerekten

    başlık h1
    sonrasında gelenler.

    h2: SEO nedir
    h3: SEO Kriterleri
    h4: En önemli SEO Kriteri
    h3 SEO taktilkleri
    h3: SEO'cuyuk Dağıtırık.
    h2- Backlink Nedir
    h3 Backlink Kaynakları
    h3 Backlink Nasıl Alınır
    h4: Baaaackliiiink

    bu tür etiketleri hiyerarşi kullanıyorum. Bilmiyorum siz nasıl kullanıyorsunuz.
    918 adet ortalama 900 kelimelik özgün ve full SEO uyumlu içeriklere sahip olan sitemde 1 tane bile h4 kullanmadım. Söylediğiniz gibi, herkesin kendine göre yöntemleri var. Önemli olan tüm fikirleri harmanlayabilmek, yeniliklere açık olmak. Sizin hiyerarşi de çok mantıklı.

  • 07-02-2022, 12:09:10
    #17
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    918 adet ortalama 900 kelimelik özgün ve full SEO uyumlu içeriklere sahip olan sitemde 1 tane bile h4 kullanmadım. Söylediğiniz gibi, herkesin kendine göre yöntemleri var. Önemli olan tüm fikirleri harmanlayabilmek, yeniliklere açık olmak. Sizin hiyerarşi de çok mantıklı.

    Tabiki, harmanlamak güzeldir. h3,h4 pek kullanmaz herkes direk h2 verir. Genelde ben bile bazen h3 ile h4 ü nadir kullanırım. Ama bazı şekillerde çok işe yarıyor.
  • 07-02-2022, 18:13:30
    #18
    Katılıyorum.