İpucu: İçeriklerinizde Mutlaka Etiket Kullanın!
56
●2.948
- 07-02-2022, 11:31:34Belirli sektörler hariç etiket kullanılması taraftarı değilim.
On-Page SEO hizmeti verdiğim müşterimin çoğunun sitesindeki etiketleri tamamen kaldırdık ve URL kaldır aracından bağlantıları yok ettik.
Hitlerinde olumsuz hiç bir değişme yaşanmadı, hatta etiketlerin olmaması tarama bütçesine olumlu katkıda bulunacaktır. - 07-02-2022, 11:51:23URL kaldır aracını kullanmanız o etiketlerin indekslendiği anlamına geliyor. Fakat ben etiketleri noindex ve alt kategoriler için kullanıyorum. İç linklemeleri genellikle aynı kategorideki içerikler arasında yapıyorken, farklı kategorilerdeki benzer içerikleri ise noindex işaretlenmiş ve içerik yazısı ile oluşturulan etiketler ile besliyorum.KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2022, 11:54:03Ben hiç etiket kullanmıyorum hocam, müşterilerim kullanmış ve bu sayfaları indexletmiş ve bu sayfalarda da 0 hit olduğu için bu yüzden müdahale etmek durumunda kaldık.CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin yöntem mantığıma yattı ama dediğim gibi mevcut projelerimde etiket kullanımı çok uygun olmadığı için kullanmıyorum. - 07-02-2022, 12:04:00Herkes kendine göre bilgisine göre yazmış da.. Etiket girmek haber ve blog siteleri için işe yaraya bilir, ama kurumsal siteler için benim görüşüm etiket çöp. İkinci bir değişte, site içeriğindeki h1 ve h2 tagları farklı farklı anlatılmış. Bazı temalarda, title otomatik h1 etiketi alır aynı anda 2 tane h1 etiketi zarar verir.
o suretle h2 etikerleri ve türevlerini kullanırken daha önce örnek vermiştim tekrar vereyim. Bilgi paylaştıkça çoğalır diyerekten
başlık h1
sonrasında gelenler.
h2: SEO nedir
h3: SEO Kriterleri
h4: En önemli SEO Kriteri
h3 SEO taktilkleri
h3: SEO'cuyuk Dağıtırık.
h2- Backlink Nedir
h3 Backlink Kaynakları
h3 Backlink Nasıl Alınır
h4: Baaaackliiiink
bu tür etiketleri hiyerarşi kullanıyorum. Bilmiyorum siz nasıl kullanıyorsunuz. - 07-02-2022, 12:06:34918 adet ortalama 900 kelimelik özgün ve full SEO uyumlu içeriklere sahip olan sitemde 1 tane bile h4 kullanmadım. Söylediğiniz gibi, herkesin kendine göre yöntemleri var. Önemli olan tüm fikirleri harmanlayabilmek, yeniliklere açık olmak. Sizin hiyerarşi de çok mantıklı.Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 07-02-2022, 12:09:10Tabiki, harmanlamak güzeldir. h3,h4 pek kullanmaz herkes direk h2 verir. Genelde ben bile bazen h3 ile h4 ü nadir kullanırım. Ama bazı şekillerde çok işe yarıyor.CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
