• 01-09-2021, 21:12:47
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet. Kendi sektörümüzde lider konumdayız. Haber sitelerinin içerik ürettiği alanlarda iyi konumda olan müşterilerimizde var. Google’ın elbette eleştirilecek yanları vardır. Ancak çok sayıda site sahibi “armut piş, ağzıma düş” görüşünü benimsiyor. Gerekli tüm girişimlerde bulunmadan iyi bir noktada olmayı bekliyor.

    Rekabetin bol olduğu günümüzde sadece siteniz mobil uyumlu diye, mobil aramalarda en iyi konumda olacaksınız şeklinde bir kural bulunmuyor. 1. Sırada olmayı belirleyici 10 kriter varsa demek ki siz bu kriterlerden sadece bir kaç tanesini tamamlamışsınız, yüzdelik anlamda rakibiniz sizden daha fazla kriter tamamladığı için daha üst konuma ulaşmış. Ortada rakibinizin illegal bir davranışı varsa orası ayrı. Bunu Google’a report edebilirsiniz, bir kaç ay sonra zaten gerekli kaybı yaşayacaklardır.
    Ben BiELOF isimli kişiye yazmıştım.2 alıntı olunca sizde gözükmüşsünüz.
  • 01-09-2021, 23:49:10
    #11
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ...Google’ın elbette eleştirilecek yanları vardır. Ancak çok sayıda site sahibi “armut piş, ağzıma düş” görüşünü benimsiyor. Gerekli tüm girişimlerde bulunmadan iyi bir noktada olmayı bekliyor.

    Rekabetin bol olduğu günümüzde sadece siteniz mobil uyumlu diye, mobil aramalarda en iyi konumda olacaksınız şeklinde bir kural bulunmuyor. 1. Sırada olmayı belirleyici 10 kriter varsa demek ki siz bu kriterlerden sadece bir kaç tanesini tamamlamışsınız, yüzdelik anlamda rakibiniz sizden daha fazla kriter tamamladığı için daha üst konuma ulaşmış...


    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google'nın her yaptığına doğru demekten artık vazgecin 2019 yılında yaptığı güncelleme ile google aramada kendini bitirdi.Google bitti demiyorum Arama deneyimini bitirdi.

    Memnun olan insan sayısı bir elin parmağını geçmez.Her geçen günde daha beter olmaya başladı.
    Öncelikle bir siteniz var ve bu site sonuçlarından memnun olmayıp bir çok konuda Google kafayı yemiş, Google işi bilmiyor vb. konular açıyorsanız bence sitenizle ilgili Google tarafından değil de siteniz tarafında bir sorun olduğunu düşünürüm. Ki bu düşüncem Google kollamak değil. Google benim olmadığına göre ne menfaatim olacak?

    2-3 satırlık mesajınızda bile Türkçe hatalar mevcut. Noktalamadan sonra boşluk bırakmamanız bile benim açımdan kendi sitenize de pek değer vermediğiniz algısını oluşturmaktadır.

    Google her zaman bir web sitesi için tavsiyeler verdiği yayımları kullanıcılara sunmaktadır.

    Bir site için neler yapılmalı, nelere dikkat edilmeli, nelere önem vermeli diye bir çok yayımlanmış içerikleri Google kendi hesaplarında yayımlıyor ise burada kabahat bizlerin olması gerekmektedir.

    Sadece sıralama faktörü için bir çok faktör var iken siz kalkıp responsive değil diye o sitenin Google tarafından çöp olarak değerlendirilmesini beklemeniz saçmalıktır.

    Google bu kadar kafayı yemiş ve Google işi bilmiyorsa sitenizi Google aramalarından kaldırmanızı öneririm.
  • 01-09-2021, 23:53:46
    #12
    KOZBA.NET
    Hocam yıl da bir kriterdir.
    Site ilgili kelimede yıllardır orada bulunuyorsa, bu kelimede diğer kriterleri çok daha iyi sağlayan bir web sitesi bu siteyi geçemeyebilir.
    Bu noktada 360 Sosyal gibi görev sitelerinden tıklama görevi hizmeti alabilirsiniz (İlk sayfada yer almanız gerekiyor)
    Bu yöntemi bir çok kez denedim ve birçok kelimede başarı sağladım.
  • 02-09-2021, 00:14:32
    #13
    Google Türkiye'de arama sonuçları kriteri çok saçma bir hal aldı maalesef. İngilizce aramalarda böyle saçma sapan spam haber sitelerine rastlamazsınız. Ne arıyorsanız o alan için açılmış olan doyurucu içerikleri barındıran siteler çıkıyor karşınıza ilk sıralarda. Burada ise sen yılın neredeyse tamamında 1. sırada olduğun aramada o arama kıymetlendiği zaman haber sitelerinin boş beleş haberleri ile birlikte arkalara düşmeye başlarsın. Olan senin emeğine ve sen ve senin gibi sitelerdeki esas içeriği arayan kullanıcılara oluyor.
  • 02-09-2021, 00:48:18
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet. Kendi sektörümüzde lider konumdayız. Haber sitelerinin içerik ürettiği alanlarda iyi konumda olan müşterilerimizde var. Google’ın elbette eleştirilecek yanları vardır. Ancak çok sayıda site sahibi “armut piş, ağzıma düş” görüşünü benimsiyor. Gerekli tüm girişimlerde bulunmadan iyi bir noktada olmayı bekliyor.

    Rekabetin bol olduğu günümüzde sadece siteniz mobil uyumlu diye, mobil aramalarda en iyi konumda olacaksınız şeklinde bir kural bulunmuyor. 1. Sırada olmayı belirleyici 10 kriter varsa demek ki siz bu kriterlerden sadece bir kaç tanesini tamamlamışsınız, yüzdelik anlamda rakibiniz sizden daha fazla kriter tamamladığı için daha üst konuma ulaşmış. Ortada rakibinizin illegal bir davranışı varsa orası ayrı. Bunu Google’a report edebilirsiniz, bir kaç ay sonra zaten gerekli kaybı yaşayacaklardır.
    BiELOF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    Öncelikle bir siteniz var ve bu site sonuçlarından memnun olmayıp bir çok konuda Google kafayı yemiş, Google işi bilmiyor vb. konular açıyorsanız bence sitenizle ilgili Google tarafından değil de siteniz tarafında bir sorun olduğunu düşünürüm. Ki bu düşüncem Google kollamak değil. Google benim olmadığına göre ne menfaatim olacak?

    2-3 satırlık mesajınızda bile Türkçe hatalar mevcut. Noktalamadan sonra boşluk bırakmamanız bile benim açımdan kendi sitenize de pek değer vermediğiniz algısını oluşturmaktadır.

    Google her zaman bir web sitesi için tavsiyeler verdiği yayımları kullanıcılara sunmaktadır.

    Bir site için neler yapılmalı, nelere dikkat edilmeli, nelere önem vermeli diye bir çok yayımlanmış içerikleri Google kendi hesaplarında yayımlıyor ise burada kabahat bizlerin olması gerekmektedir.

    Sadece sıralama faktörü için bir çok faktör var iken siz kalkıp responsive değil diye o sitenin Google tarafından çöp olarak değerlendirilmesini beklemeniz saçmalıktır.

    Google bu kadar kafayı yemiş ve Google işi bilmiyorsa sitenizi Google aramalarından kaldırmanızı öneririm.
    Ben gibi kaç tane insan var günde kaç tane insan google şikayet konusu acıyor ya da googledan dert yanıyor.Hepimiz yanlışız ama sen ve belirli bir kesim doğrusunuz yani.

    Sana şu an yılan dokunmuyor olabilir bir gün o sektöründe yılan dokunduğu zaman anlarsınız o zaman durumun ciddiyetini.

    Bir İngilizce aramalara bak bir de Türkçe aramalara bak farkı görmeye yeter bu bile sana.