@egepen; kardeşim senden ses yok gezintilerde gelmiyor bilgin olsun. @byroid; kardeşim şuan bir sen bir ben varız istersen yeni katılımcılar gelene kadar bekleyelim istersen devam edelim. Devam dersen bana uyar sıkıntı yok.
@egepen; kardeşim senden ses yok gezintilerde gelmiyor bilgin olsun. @byroid; kardeşim şuan bir sen bir ben varız istersen yeni katılımcılar gelene kadar bekleyelim istersen devam edelim. Devam dersen bana uyar sıkıntı yok.
fark etmez hocam devam edelim
22 eylül gezintiler tamamlandı