• 12-07-2005, 21:02:48
    #10
    Üyeliği durduruldu
    c4timer adlı üyeden alıntı:
    Toolbar PR 'nin gerçekten hiç bir önemi yok ama , webmasterlar genelde toolbar PR değerlerini göz önüne alarak ; link takası yapıyorlar..
    işte google'ın amacı da bu takasları, manüplasyonları engellemek. Bu yüzden toolbar PR'ı böyle seyrek güncelleniyor ve doğruyu ne kadar yansıttığı tartışılıyor.
  • 13-07-2005, 03:23:07
    #11
    zaten webmasterların artık sadece toolbar pr lerine ve adsense' e onem verip site yapmaları; ziyaretçinin siteden ne beklediğine aldırış etmemelerinden dolayı hızla çoğalan boş siteler türemeye başladı..
    halbuki ziyaretçilerin %kaçının pr den haberi var ve google toolbar yukleyip pr lere bakıyor..
    onemli olan ziyaretçiye ozel,guzel sayfalar yapabilmek..
    sonrasında pr zaten kendiliğinden gelecektir..
  • 15-07-2005, 04:35:31
    #12
    Üyeliği durduruldu
    yahoo nun pr ı 10 dan 9 a düşmüş
  • 15-07-2005, 04:48:06
    #13
    Misafir
    güncelleme oldu gençlik
    http://r10.net/showthread.php?t=370
  • 15-07-2005, 07:37:22
    #14
    herkese hayırlı olsun
  • 15-07-2005, 10:14:06
    #15
    iceFire adlı üyeden alıntı:
    yahoo nun pr ı 10 dan 9 a düşmüş

    Yahoo nun Pr si 10 Hala

    Benimkilerde bi değişiklik yok hala aynı
  • 15-07-2005, 10:16:17
    #16
    Üyeliği durduruldu
    bu seferki degişiklik çok iyi gibi.aşırı bir yükselme yok kimsede.yine herkezin pr5 olmuş
  • 15-07-2005, 10:38:45
    #17
    Misafir
    1 azalmış benim. Ama birşey öğrendim. Kendi işimi kendim yapmam gerektiğini öğrendim. Hosting ücretini arkadaşına verirsen yatırması için oda yatırmazsa site kapanır ve ondan sonra sayfalar silinir ve google pr değerini düşürür. Bir dahaki güncellemeye kaldık artık.
  • 15-07-2005, 11:07:55
    #18
    Üyeliği durduruldu
    benim forum.xturkx.com un pr si 0

    ama www.xturkx.com un pr si 1

    neden boyle oldu ki? butun toplistlere fln forum.xturkx.com u weriyorum

    ama google www.xturkx.com sayfasını indexlemiş.daha forum kısmına geçmemiş


    bunu acıklayabilecek bi arkadas war mi?