Maddi olarak ne kadar güçlüysen google da o kadar yukarıdasın... Para harcayarak yeni bir siteyi senesi dolmadan birinci sayfa yapmak çok kolay.. Yoksa şu anda yaptığımız gibi pagerank için tırmalamaktan başka çare yok..
Merakla Windows Vista'nın durumunu bekliyorum. Google haksız rakabet davası açmıştı en son.. Eğer Microsoft arama motorunu Vista'ya entegre ederse google için kötü olacak..
Pagerank siteleri banlanıyor?
16
●1.501
- 09-11-2006, 19:22:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.webde hiç bir zaman adalet bekliyemeyiz arkadasın dediği gibi parası olan üst sıralara cıkar..1 sayfası olup içeriği olmayan siteler hit kırar biz sabahtan aksama kadar calıs ziyatrcilerle ugras elde var o emeğe saygı yok..Zor iş...
- 10-11-2006, 19:44:24Emekle de oluyor bu iş, yani düzgün bir siten varsa popüleritesi arttıkça insanlar sana link veriyor, ziyaretçin artıyor, bunun yanında sen de pr için çaab gösteriyorsun. Ama iyi para harcayıp, pr satın alırsan, Google AdWords kullanırsan vs. yükselişin daha hızlı oluyor.
- 17-11-2006, 00:05:23armut piş ,ağzıma düş..hehehee
ne güzel arkadaşların çoğu hemen PR ,hemen binlerce ziyaretçi bekliyor..
bekleyin bakalım , bir gün sizede uğrar herhalde. muah muah