• 30-06-2020, 02:52:29
    #1
    merhaba arkadaşlar,

    bir mail adresime erişemiyorum ve sitenin console orda console değiştirsek site zarar görürmü ve spam skoru yüksek bir siteyi yeni bir siteye 301 çekersek spam skoru düzelir mi ?
  • 30-06-2020, 03:06:48
    #2
    Spam skoru, kalitesiz backlink kaynaklıysa; 301 çektiğinizde aynı backlink otoritesi yeni domaine yansır ve spam skoru tekrar yükselmeye başlar.
  • 30-06-2020, 03:16:55
    #3
    digerini bilmem ama ben de bi sitemi ekledigim gmail hesabına erişimi kaybettim,bi türlü giremedim.sonra siteyi yeni bi console a tekrar ekleyip oradan devam ettim 2 yıl kadar önce.bi sorun yaşamadım sitede.