• 27-09-2008, 21:51:36
    #64
    Ben hiç memnun değilim.
  • 27-09-2008, 21:57:10
    #65
    Üyeliği durduruldu
    memnun olamadık 3 olanlar hepsi 2 olmuş nedenini bende anlamadım bitanesi cezalıydı link satışından o hep sıfır kalıcak galiba bu arada internet haber 7 bildirgec tekrar 5 olmuş
  • 27-09-2008, 22:08:02
    #66
    cxc
    Üyeliği durduruldu
    pr rakamı bence bu kadar önemsemeyin. PR degeri cok yüksek olupta istedigi sırada olamayan web siteleri var. dmoz da olmak beni mutlu ediyor istedigiim sonuclarda olmakta. arkdaslar PR bu gidişle insanlar artık sallamıyacak gibime geliyor değersiz siteler Pr değeri yüksek önemliolan siteleri sallamamış amcam.
  • 27-09-2008, 22:23:32
    #67
    cxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pr rakamı bence bu kadar önemsemeyin. PR degeri cok yüksek olupta istedigi sırada olamayan web siteleri var. dmoz da olmak beni mutlu ediyor istedigiim sonuclarda olmakta. arkdaslar PR bu gidişle insanlar artık sallamıyacak gibime geliyor değersiz siteler Pr değeri yüksek önemliolan siteleri sallamamış amcam.
    aynen katılıyorum

    benim sitem pr1 googlede kendi kelimelerimce ilk sıradayım rakibim pr5 bir site aynı kelimelerde o benden daha aşşagıda
  • 27-09-2008, 22:25:38
    #68
    tarihi bi gün oldu benim için 5 tane PR4, 3 tane PR3, wordpress bloğu sitem Pr 6 oldu.(açılalı 1 ay olmadı, backlinki 0, alexa 6M )
    algoritmayı saçma sapan bulsam da
    yaşasın özgün içerik
  • 27-09-2008, 22:34:40
    #69
    Üyeliği durduruldu
    yeni açtıgım haber sitem pr1 oldu
  • 27-09-2008, 22:37:40
    #70
    Bu güncelleme beni mutlu etti
  • 27-09-2008, 22:40:07
    #71
    memnun değilim.özgün içerik girdiğim bloglarıma güncelleme uğramamış.
    Backlink falan kasmıycam bundan sonra,anladımki hiçbir yararı yok artık.
    Takılın kafanıza göre
  • 27-09-2008, 22:41:46
    #72
    60 tane falan link çıkışı olan, hiç güncellemeğim pr5 sitem hala pr5.
    google beni şaşırtmaya devam ediyor. bu sitenin dördüncü güncellemesi oldu. galiba link sayısının 100'e kadar yolu var. patlayacağı yeri r10'a yazarım.