PR Güncellemesinden Memnun olan? - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
PR Güncellemesinden Memnun olan?
94
●
3.957
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
PR Güncellemesinden Memnun olan?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
27-09-2008, 20:44:26
#46
WebMania
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
3 haftalık pr 0 sitem pr 4 oldu biçok alt sayfa pr kazandı
27-09-2008, 20:49:01
#47
psturkey
r10 profil sayfam bile pr1 oldu
27-09-2008, 20:51:39
#48
kuleli
bu sefer çok bonkör davrandı google. Bir çok üniversitemizin siteleri pr8 ve hatta pr9 olmuş. Genel olarak bu güncelleme türk siteleri için bence iyi oldu.
27-09-2008, 20:54:23
#49
muhaber
ben de memnunum pr3 olmuş
27-09-2008, 20:55:48
#50
enc0der
ben memmunun 2 idi 3 olmuş
27-09-2008, 20:55:51
#51
JPR
eh işte ...
27-09-2008, 20:58:07
#52
schreck
normal geçti bence
27-09-2008, 20:59:38
#53
cnetworks
pr 1 , 2, 3 olmuş sitelerim
27-09-2008, 21:14:49
#54
Fatu
Anladım ki google doğru zamanda doğru işleri yapınca hak ettiğini veriyormuş. Gayet memnunum.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler