• 30-09-2008, 17:06:04
    #46
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelecek güncellemede büyük ihtimalle düşecek PR5 iyi değerlendir
    emin konuşmamak gerek, hiçbir şey belli olmaz. 3 veya 4'e de düşebilir. sabit de kalabilir. 6 da olabilir
  • 30-09-2008, 19:03:08
    #47
    Hayırlı Olsun
  • 30-09-2008, 19:09:19
    #48
    Mavimsn.Com seni geçmiş <<<<pr 6

    gerçi phpnuke ama olsun
  • 30-09-2008, 20:05:45
    #49
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    cok guzel, tebrikler... sadece su nokia alt kategoride tikladiginda acilan Pop-up hic sevmedim
  • 30-09-2008, 21:21:06
    #50
    Üyeliği durduruldu
    tebrikler kardeşim
  • 30-09-2008, 22:13:13
    #51
    bizler pr2-3 zor olurken sen git pr5 ol konuşma benle hıh
  • 30-09-2008, 22:38:07
    #52
    fazla link çıkısı yapıp güzel manzarayı bozmayın derim pr6 olsun parayı kırın :P
  • 01-10-2008, 10:16:12
    #53
    sana tavsiyem ana sayfanda internal ve external linkler olabildigince az olsun. 55k ortalama hit oldu derken 3 ten 2 ye indik. ama hit aynı degerini koruyor, o ayrı
  • 01-10-2008, 13:58:32
    #54
    grafikerler var 4'dü 5 olmuş biz hala 1 de sayıyoruz