• 17-08-2008, 10:27:54
    #19
    Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forumda pr6 yapanlar var ilk güncellemede.

    1-2 Aylık Domainler için dedim.
    Daha önce reglenip düşen domainleri değil.
    3 yıllık domainim olsa bende ilk güncellemede pr6 yaparım.Orası sorun değil.
    Benim demek istediğim yeni bir domain ilk güncellemede max. pr5 olur.
    daha da yukarı çıkmaz.
  • 17-08-2008, 12:02:57
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Yeterki özgün içerikten haber verHer türlü olursun
  • 17-08-2008, 12:53:10
    #21
    pr4 de olur pr5 de olur pr6 da olur ben direk pr4 olan çok site biliyorum
  • 17-08-2008, 13:57:42
    #22
    AzeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 Aylık Domainler için dedim.
    Daha önce reglenip düşen domainleri değil.
    3 yıllık domainim olsa bende ilk güncellemede pr6 yaparım.Orası sorun değil.
    Benim demek istediğim yeni bir domain ilk güncellemede max. pr5 olur.
    daha da yukarı çıkmaz.
    Bu kadar emin konuşmanız çok saçma. Google pagerank algoritması hakkında kesin yorum yapmak mümkün değildir.

    örn konu: https://www.r10.net/google-pagerank/1...-7-olunur.html

    bunun gibi başka konularda var. (hızlı ara...).
  • 17-08-2008, 20:00:17
    #23
    benim site pr 2 idi 5 - 6 ay kapattım pr 0 oldu mart ayında tekrar siteyi actım gecen pagerank güncellemesinde pr 4 oldu demekki olabiliyor
  • 17-08-2008, 20:11:44
    #24
    AzeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 Aylık Domainler için dedim.
    Daha önce reglenip düşen domainleri değil.
    3 yıllık domainim olsa bende ilk güncellemede pr6 yaparım.Orası sorun değil.
    Benim demek istediğim yeni bir domain ilk güncellemede max. pr5 olur.
    daha da yukarı çıkmaz.
    Pagerank algoritmasını senmi çıkardın arkadaşım?

    Bu kadar emin konuşuyorsunda.
  • 17-08-2008, 20:12:45
    #25
    Blu3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaslar pr 0 dan pr 4 olma olasalığı ne kadar yüksek sordum 10 kişiye yakın yarısı olur yarısı olmaz dedi sizce olabilirmi ?
    ya arkadaşlar, ben daha 1 olamadım, nasıl olabilirim bilen var mı. o kadar yöntem denedim işe yaramadı, saçma sapan sitelere bakıyorum 3-4 olmuş.
  • 17-08-2008, 20:18:21
    #26
    ademduygu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya arkadaşlar, ben daha 1 olamadım, nasıl olabilirim bilen var mı. o kadar yöntem denedim işe yaramadı, saçma sapan sitelere bakıyorum 3-4 olmuş.

    Site adresini atarmısın ?
  • 17-08-2008, 21:31:22
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    0 ' dan 5 olduk neden 4 olmasınki?