Arkadaşlar doğruyu söyleyelim...
Ben şahsen sohbet.net in sahibini hep kıskanmışımdır.
Keşke bu site bende olsa demişimdir ( googlede bulunduğu yer itibariyle - içerik olarak değil)
Bir arkadaş da yazmış, bu site bizde olsa neler yapardık.
Günde onbinlerce kişi sohbet aramasından geliyor siteye.( bunun % 90 ı hep değişik kişilerdir.Benim yorumum bu )
Yani gelenler sanki tutulmuyor gibi.
Değişik etkinlikler, tasarımlar yapabilirdi.
Ben kul hakkına çok önem verenlerdenim.İçinizde kul hakkına inananlar çoktur.
Şu ringolar kul hakkı diye birşey bırakmadı webmasterlerden dolayı, ha google ile yapılmış bu reklam ha Zail gibi yapmış.
sonuçta sizler de sitenizde google ile bu reklamları yayınlamıyormusunuz ?
Çok önem veriyorsanız reklamları kökten kaldırın, veya bakanlıklara mailler gönderin durumu izah edin.
Ne de olsa kul hakkı...
Amacım Zail denen arkadaşı savunmak değil,
tanımam...
trsohbet.com çok iyi link alışverişi yapıyor.
subdomainlere de çalışıyor site sahibi.
Google mantığıyla hakkıdır.Ama etik olarak bilemem.
"sohbet" aramasında 1. sırada olan sitenin çok özverili ve gençlerin ahlakını bozmayacak düzeyde, Türk örf ve adetine saygı duyacak şekilde, ailelerin de girip sohbet edebileceği bir ortam şeklinde olması gerekir.
Ama tahminim sohbet.net geri gelecektir.
1 kere getiren tekniğini biliyordur gene getirir.
Ben tekniğini bilmediğim için sitemin 1i 1 senedir sandbox ta

Sürc-i lisan ettiysem affola , kusura kalmayin...