• 08-08-2015, 23:27:49
    #19
    seobilog'dan daha başarılı makaleler yayınlamaya başlarsanız şimdiden 1 takipçi kazanmış olursunuz
  • 08-08-2015, 23:52:59
    #20
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    an itibariyle 26 site "lorem ipsum" da kalmış... sizinkiyle 27 olur

    Ganyanlarıysa şöyle belirlerdim:
    Yapar (1.01) / Başlar ama sürmez (2.00) / Yapamaz (96.00)

    Temennimse "kesinlikle gerçekleştirmeniz"den yana

    Sevgiler
    .
    Merak etme dostum ben başladığım işi kolay kolay yarım bırakmam. Hele işi ciddiye alırsam hiç bırakmam.
  • 09-08-2015, 00:04:16
    #21
    Farklı ve sağlam bişey geliyor yine anlaşılan...
    Kategori şeklinde yeni başlayanlar, orta derecedeki seo cular, Prof lar için şeklinde kategoriler özgün piyasada ki çöp konuların dışında bilgi verilebilir
  • 09-08-2015, 00:19:06
    #22
    aztech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı ve sağlam bişey geliyor yine anlaşılan...
    Kategori şeklinde yeni başlayanlar, orta derecedeki seo cular, Prof lar için şeklinde kategoriler özgün piyasada ki çöp konuların dışında bilgi verilebilir
    http://prntscr.com/82ek7i

    Konular konusunda ise bilinen şeyler anlatılacak yine ama en basitinden sitemap ile ilgili yazı okudunuz diyelim sitemap ın ne işe yaradığını gerçekten öğrenebileceksin. priority kısımları ne işe yarar en fazla url sayısı kaç olur, wordpress te kullanılabilecek en iyi sitemap eklentileri, normal sitelerde kullanılması gereken sitemap şekilleri vs. Yani aslında bildiğim sandığınız ama gerçekte bilmediğiniz şeyleri yazmaya çalışacağım.
  • 09-08-2015, 02:14:19
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Seo konularını görünce nedense aklıma megaholdings geliyor, seo konuları tamamen motivasyona dayalı konulardır.
    Şöyle söyliyeyim photoshop hakkında bir video izlediniz, ve videoyu kapatıp yapmaya deneyiniz ? Sonuç nedir ben size söyliyeyim yapamıyacaksınız.

    O yüzden bırakın milletin konularını okumayı, açın bir site test ederek tepkileri görerek kendinizi geliştirin.

    Saygılar ve sevgiler.
  • 09-08-2015, 04:36:24
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yasanacagi degilde, yasanmisi okumak isterim, seoyla kisitli degil bu dedigim.

    Webrazzi'yi uzunca bir sure takip ediyorum %90 kazananlari haber yapiyor, ben kaybedenleri merak ediyorum, eger bu kisiler kendileri saklamiyorsa cok hikaye ( gercek olay) cikardi.

    Hatta imkanim olsa bu kisilerle saatlerce konusmak isterim , cok mu duygusalim ne
  • 12-08-2015, 19:28:48
    #25
    Neredeyse hazırım. 3-5 güne açacağım inş.
  • 13-08-2015, 23:12:33
    #26
    Hadi hayırlısı bakalım Turgay, Allah'ım emeklerini boşa çıkarmasın.
  • 14-08-2015, 00:20:11
    #27
    Site adınızı değiştirmenizi önerebilirim. Akılda kalıcı gibi görünmüyor.