• 17-03-2008, 00:05:42
    #1
    Blogumda mümkün olduğunca kendi çevirilerimi yayınlamaya çalışıyorum.Şimdiye kadar aramalarda üst sıralarda çıkan anahtar kelimelerle arama yapıyorum fakat hiçbirinde artık blog çıkmıyor.Google dan gelen ziyaretçi sayımda 0 a düştü. ben sandbox'a düşmüş olacağından şüpheleniyorum.Bu konuda bana bir fikir verirseniz çok sevinirim.Bloğum Web Dizayn yardım ve önerileriniz için şimdiden çok teşekkür ediyorum.
  • 17-03-2008, 00:11:36
    #2
    evet sandbox yemişsin.. eğer google dan hiç ziyaretçi gelmiyorsa zaten..
  • 17-03-2008, 00:12:58
    #3
    Siteniz sandbox'a düşmüş güncel içerik'den bassediyorsunuz fakat..
    footer'de extreme ve 1 linki font'u ile oynamışsınız.
    Google bunu gizli keywords olarak algılamış. spam kelime gömmüşsün gibi.
    Site ekle
    ...... <- extreme ve link
  • 17-03-2008, 00:18:27
    #4
    extreme tracing koymak sandbox a düşmeye sebep olabilirmi? ayrıca diğre bilgiler için teşkkür ediyorum.
  • 17-03-2008, 00:19:48
    #5
    yok extreme sandboxa sebep olmaz..
    footer kısımda bi sürü xmlci yazıyor.. onları baz almış google..
  • 17-03-2008, 00:21:33
    #6
    Anladım. bunları kaldırdığım zaman bu sandbox olayından çıkmam ne kadar zaman alır sizce.
  • 17-03-2008, 00:23:44
    #7
    surbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    extreme tracing koymak sandbox a düşmeye sebep olabilirmi? ayrıca diğre bilgiler için teşkkür ediyorum.
    Extreme tracker'ini koy hocam Sorun yokda, extreme ve Footerden dış bağlantı vermişsin fontlarını kuculterek, divler ile gömmüşsün.
    Google gömülmüş divleri görmüş spam yaptıgını sanmış..

    Footerdeki sorunları hallet.. özgün haberler yazılar yayınla.. siten ne zaman cıkar. googlebot siteni komple indexlemesi footerinin temizlendiği anlayana kadar sürebilir. Siteni hızlı indexletmek için dedim gibi özgün yazılara devam 2 hafta içersinde sorunun çözülür fazla baş ağıtmıcağını düşünüyorum..
  • 17-03-2008, 00:25:49
    #8
    Bilgilerinizi paylaştğınız için teşekkür ederim...
  • 17-03-2008, 09:28:43
    #9
    Ben şu extereme olayını anlmadım biraz daha açık yazarsanız sevinirim