Title da virgül olmalı mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Title da virgül olmalı mı?
17
●
1.756
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
Title da virgül olmalı mı?
1
2
03-03-2008, 01:56:32
#10
HititAjans
Misafir
kardeşim mesela örnek
Ben genelde sitelerimde title
Cabbar.Com
olarka yaparım başka bişi yazmam
Şimdi örnek
Cabbar.Com. mu Yoksa Cabbar.Com mu
¿
03-03-2008, 02:02:56
#11
TeKKursun
| yada - ayraçlarını kullan.
virgüller spam sayfa niteliği taşımasına sebep olabiliyor bazen.
03-03-2008, 03:09:13
#12
yavuzturk
TeKKursun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
| yada - ayraçlarını kullan.
virgüller spam sayfa niteliği taşımasına sebep olabiliyor bazen.
Katılıyorum ayraç bence de en iyisi.
03-03-2008, 05:32:24
#13
ozk4n
Kelime | Bilmemne website
kelime | Komik Videolar Sitesi vs
gibi title olmalı .) google dostu yukardakilerdir.
03-03-2008, 05:42:29
#14
SweetDreams
Misafir
Aksiyon oyunları | aksiyon oyun | oyunlar | oyna
Nokta da kullanıyorum bazen. Ama | işareti . ya göre daha iyi.
Virgül sadece keywords da kullanıyorum.
03-03-2008, 05:44:31
#15
ozk4n
tabi ne kdr iyi olduğunu whois.sc/siteismi.com yazarakta örenebilirsin.
Title Relevancy 100% bnm yüzde yüz
herhalde iyi ben bu şekil ayarlıyorum genelde
05-03-2008, 14:50:46
#16
EFO
Teşekkür ederim sanırım en iyisi ayraç
05-03-2008, 15:12:37
#17
Macabré
Üyeliği durduruldu
Forever ayıraç
05-03-2008, 16:33:25
#18
SavaS
Rox
'un dediğini Siteadi . com - Aksiyon oyunları, aksiyon oyun, oyunlar, oyna şeklinde kullanırsan daha iyi olur
Ayrıca titlenın sonunda nokta koyman gerek
mez
. Sadece desc. satırının bitimine koyman yeterli.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler