• 29-09-2014, 09:37:57
    #55
    Google ile baş edemeyiz.
    Abuk subuk algoritmalar devam ediyor.
  • 29-09-2014, 09:45:33
    #56
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google ile baş edemeyiz.
    Abuk subuk algoritmalar devam ediyor.
    bloglara çakan algoritmasını, news kayıtlılara çakmamak için hergün yeni spam modellerine göre güncellemesi lazım.

    bloglarda görüp algoritmasına eklediği kuralları news için hemen hemen hergün yeniden güncelliyorlar gibi !
  • 29-09-2014, 10:57:27
    #57
    bütün büyük oyun sitelerine yaradı bu güncelleme hepsi kafaya geldi
  • 29-09-2014, 23:11:39
    #58
    Üyeliği durduruldu
    şimdi iki tane sitem var, organik hitler çok düşüktü, ancak ne olduysa iki üç gündür organik hitlerim de 3-4 katı bir artış oldu. hergün istinasız makale girilmiştir, hiç bir seo backling yapılmamıştır, tamamen kendi bireysel gayretimle büyütülen sitelerdir, ikiside 5 aylık sitelerdir.

    girilen makaleler kesinlikle özgün ve +300 kelime ayrıca diğer sitenin makaleleri tamamen özgün, ve +700 kelimeden küçük makale yoktur.

    şimdi ben bunu güncellemeye bağlıyorum ne kadar doğru veya alakalı bilemem alexa sırası da 10 gündür sabit hiç değişmesi.
  • 30-09-2014, 01:11:36
    #59
    benerci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk defa magdur olmadan çıktığım güncelleme sanırım..
    Yaptığım hiç bir şey yok r10 daki seo ipucu seo paketleri seo cartcurtları felanları filanları uzak durdum 5 ay boyunca hiç bir çalısma yapmadım seo uzmanlarının kıçını yırtarak söylediği özgün içerik girmedim sonuç alttaki gibi
    113k gördüm beni etkilemedi. 2satır yazarım. Tüm konularımda, ayrıca.seooymuş paketmiş almadan bu hiti yakaladım, kısaca 1.5yıllık sitem. Seosuz yaşıyor, şunuda belirteyim. 20kopya konuda. En üstteyim İşin uzmanı prof seoculara sözüm, yok ama r10bir sürü işey yaramaz seocu adı seocular var zaten üzerine alınanlar. Konuya dahil olacaktır..
  • 30-09-2014, 01:16:12
    #60
    Uzun vadeli projelik yemek sitemin hitleri 3-5 arası değişiyordu. Özgün yazılar girdim ve tamamen kullanıcıya yönelik içerikler hazırladım. 2'si bayan toplam 4 kişi ile 15-20 tane içerik hazırladım (300-500 kelimelik güzel içerikler).

    Güncelleme ile birlikte yaklaşık 1 haftadır 40-50 hite ulaştı(Günlük 0,50-1 TL bıran kaliteli hit) ve yıllanmış rakip sitelerden üste çıktı. Sitede içerik yok denecek kadar az ve yine bence kullanıcıya yönelik özgünlük ve Seo uygun içerik ön plana çıktı.
  • 30-09-2014, 01:36:31
    #61
    RUZGARBERAT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemşerim bu ne uslup hayırdır?


    Not: seo uzmanı degilim - paket felanda satmıyorum.
    Adamın 1k hiti artmış üslubu bozulmuş, demek 4-5k artsa hepimize it muamelesi yapacak
  • 30-09-2014, 12:08:41
    #62
    Üyeliği durduruldu
    Bütün arkadaşlar Yüklenmiş Yazdığım mesaja demekki bir çok arkadaş Etkilenmiş yazdığımdan
    Demekki doğruluk payı var söylediklerimin
    Benim 1k hitimi sorgulamak yerine kendi söylemlerenizi sorgulamanız gerekirken benim söylemlerime takılmanız yanlış kızabilirsiniz ama ben kızmıyoum 7,8 ay boyunca burda sizlerin her yazdıgınızı satır satır okuyup kimi zaman pratikde deniyerek kimi zaman söylediğiniz paketleri alırken yöntemleri uygularken içinden çıkılmaz durumlara duştüğümde kızmadım sinirlenmedim.. Fakat siz simdi iki satır gerçekle karşılasınca sinirden köpürüyorsunuz
  • 30-09-2014, 12:20:14
    #63
    benerci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün arkadaşlar Yüklenmiş Yazdığım mesaja demekki bir çok arkadaş Etkilenmiş yazdığımdan
    Demekki doğruluk payı var söylediklerimin
    Benim 1k hitimi sorgulamak yerine kendi söylemlerenizi sorgulamanız gerekirken benim söylemlerime takılmanız yanlış kızabilirsiniz ama ben kızmıyoum 7,8 ay boyunca burda sizlerin her yazdıgınızı satır satır okuyup kimi zaman pratikde deniyerek kimi zaman söylediğiniz paketleri alırken yöntemleri uygularken içinden çıkılmaz durumlara duştüğümde kızmadım sinirlenmedim.. Fakat siz simdi iki satır gerçekle karşılasınca sinirden köpürüyorsunuz
    Yazdıkların çok üzdü beni Kardeşim ne sinirlencez.Zaten herşeyi yanlış uygulamışsın sonra geliyorsun burada saçma paylaşımlar olduğunu vurguluyorsun.Sen bana bir tane optimizasyon bölümünde paket öneren birini göstersene.Paket satış bölümünde öneren vardır.Bana bile gelen arkadaşlar var yorum yapmam için,oralarda boş yorumlar çok sen onlara kandıysan napalım ?
    İkincisi buradakileri uyguladım demişsin de birde şöyle düşün ahmet bize buradan kuru fasulye tarifi veriyor,senin elin ayarın bozuk diye basıyon tuzu baharatı kötü bir yemek çıkıyor ben ise titiz davranıyorum leziz bir yemek çıkıyor ortaya.Burada suçlu ahmet mi sen mi ? O yüzden birilerine laf sokma derdine girmeden önce kendini sorgula yaptığın yanlışları buradakilere yıkma.Kendi hatanı sorgula.