• 04-06-2014, 21:41:14
    #1
    Şimdi arkadaşlar forumda genel olarak seo konusunda özgünlüğün ön planda olduğunu gördüm.Fakat kafama takılan bir soru var onu paylaşmak istiyorum.

    Şimdi diyelim benim bir sitem var.Video paylaşımı yapıyorum bu paylaşımıda embed kodunu kopyalayıp html kısmından kodları yapıştırarak yapıyorum.Altına yazacağım açıklama kendi açıklamam olacak fakat burası önemli : Videolar benzer türden olduğundan sabit bir açıklama belirleyip her video için 2şer kelime değiştirsem özgünlük konusunda google ne düşünür ? Birde açıklamayı uzun tutmak önemlimidir yoksa olayı 1 cümleylede anlatabiliyorsam 1 cümleyle bırakmalımıyım ?


    Şimdiden herkese teşekkürler.
  • 05-06-2014, 14:01:11
    #2
    cevap verecek kimse yokmu ?
  • 05-06-2014, 14:06:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    aslında çok kişi biliyorda cevap yazmamış

    uzun tutmak önemlidir

    1 2 kelime değişsen özgün olmaz.
  • 05-06-2014, 14:22:28
    #4
    mka688 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında çok kişi biliyorda cevap yazmamış

    uzun tutmak önemlidir

    1 2 kelime değişsen özgün olmaz.
    hocam açıklamayı özgün olarak yazıcam sadece kendi yazılarımda değiştiricem yinede mi olmaz ? Bu arada teşekkür ederim.
  • 05-06-2014, 14:26:39
    #5
    Yazdigin yazinin baska bir sitede olmamasi: ozgunluk

    Aciklama ne kadar gerekliyse o kadar uzun yazmak onemli. 100 kelimedede istanbulu nasil anlatamazsaniz, bir corba tarifi icin de 1000 kelime yazmak sadece kullaniciyi uzaklastirir.
  • 05-06-2014, 14:29:02
    #6
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdigin yazinin baska bir sitede olmamasi: ozgunluk

    Aciklama ne kadar gerekliyse o kadar uzun yazmak onemli. 100 kelimedede istanbulu nasil anlatamazsaniz, bir corba tarifi icin de 1000 kelime yazmak sadece kullaniciyi uzaklastirir.
    çok teşekkürler hocam aradığım cevap buydu .
  • 05-06-2014, 14:30:14
    #7
    CLass16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam açıklamayı özgün olarak yazıcam sadece kendi yazılarımda değiştiricem yinede mi olmaz ? Bu arada teşekkür ederim.
    copyspace diye bir site var. yazdığın içeriği kopyala yapıştır nerde senin yazılarının benzerini olduğu görürsün. Ancak ilgi çekici ve özgün yazılar olması önemlidir. Bir cümleden çok bir paragraflık sana ait bir yazı olması gerçekten kalite getirir. Artık öğrenciler copy-paste olduğuna göre özgünlük önemlidir. (Öğretmenliğim tuttu yine. Meslek hastalığı)
  • 05-06-2014, 14:38:00
    #8
    fatihsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    copyspace diye bir site var. yazdığın içeriği kopyala yapıştır nerde senin yazılarının benzerini olduğu görürsün. Ancak ilgi çekici ve özgün yazılar olması önemlidir. Bir cümleden çok bir paragraflık sana ait bir yazı olması gerçekten kalite getirir. Artık öğrenciler copy-paste olduğuna göre özgünlük önemlidir. (Öğretmenliğim tuttu yine. Meslek hastalığı)
    hocam haklısınızda bazen ilk mesajımda belirttiğim gibi bazen videolara açıklama yazacak durumum olmuyor yani tutupta paragraflık açıklama yazamıyorum en basitinden şaka videosu için : Eğlenceli bir şaka videosuyla daha karşınızdayız şakacı yine rahat durmamış İyi seyirler diliyoruz .

    Bunu yazıyorum daha fazlada yazamam diye düşünüyorum . Kaygım şu sonuçta internette bir sürü bu videodan var ama bu yazdığım açıklama ne denli farklı gösterir ? Bence Alper hocamın cevabı tatmin ediciydi bu konuda .
  • 05-06-2014, 18:54:59
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CLass16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi arkadaşlar forumda genel olarak seo konusunda özgünlüğün ön planda olduğunu gördüm.Fakat kafama takılan bir soru var onu paylaşmak istiyorum.

    Şimdi diyelim benim bir sitem var.Video paylaşımı yapıyorum bu paylaşımıda embed kodunu kopyalayıp html kısmından kodları yapıştırarak yapıyorum.Altına yazacağım açıklama kendi açıklamam olacak fakat burası önemli : Videolar benzer türden olduğundan sabit bir açıklama belirleyip her video için 2şer kelime değiştirsem özgünlük konusunda google ne düşünür ? Birde açıklamayı uzun tutmak önemlimidir yoksa olayı 1 cümleylede anlatabiliyorsam 1 cümleyle bırakmalımıyım ?


    Şimdiden herkese teşekkürler.
    Hocam eger dediginiz sekilde paylasim yapacaksaniz hic paylasim yapmamanizi oneririm

    Gunde 5 video eklemek yerine 200 kelimelik aciklama ile 1 video eklemeniz daha yararli olacaktir. (Verdigim kelime adeti semboliktir)