değil yavrum değil,pr 0
N/A olayını ben de biliyorum,adsense'a benzemez bu
bu arada 1 hafta oldu güncelleme başlayalı,vaziyet aynı..
git gide umutlarım bitiyor.
herkese yavrum deme yavruyu veriverirler kucağına yavrum.
başından beri savunuyorum. google bu durumda kalırsa büyük ölcüde imajı prestiji sarsılacak. bir umut var benim içim de hala. hostlarını açık , siteleriniz güncellemeye devam edin arkadaşlar pr0 verildi diye sitlerinizi yönlendirme veya site içerigi güncellemelerini bırakmayın derim sadece kişisel fikrim.
arakdaşlar iyi güzelde ben takip ettigim benim sektorumde rekabetim olan aynı zamanda açılmış birkac site var onlar (yabancı firmalar hepsi) ana sayfalarını pr lerini aldı 0 olanlar 2-3 oldu ama hepsi sadece birikisi degil
ya arkadaşlar sallayın prleri ya önemli olan sıralama değil mi walla benimde aynı durum var indexe 0 verdi ama sıralamalar da eskiye göre çok iyi yerlerdeyim.