• 15-08-2013, 12:30:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bir alan adı var almak istiyorum ancak dolu cikti diger butun alternatiflerini de almışlar, ve ısı ticarete dökmüşler suan diger sitlerin hepsini bir siteye yönlendirmişler bir site kullanıyorlar bu siteyi sandbox'a nasıl koyabilirim yardımcı olurmusunuz?


    Alan adı onemli olmamasına rağmen her biri icin 40 bin lira istiyorlar
  • 15-08-2013, 12:32:21
    #2
    Ve utanmadan gelip burda webmasterlara bunu sorabiliyosun? Valla helal olsun...
  • 15-08-2013, 12:32:24
    #3
    Resmen AntiSeo Yapacağım, taktik verir misiniz diyor adam!
  • 15-08-2013, 12:33:12
    #4
    Şaka
  • 15-08-2013, 12:35:09
    #5
    kardeş bu düşüncen çok yanlış.
  • 15-08-2013, 12:35:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    öncelikle günah hocam her ne olursa olsun insanlar bu işleri ekmek kazanmak için yapıyorlar
  • 15-08-2013, 12:35:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    google'a mail at.
  • 15-08-2013, 12:37:21
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Şakaysa çok komik, ciddiyse hiç komik değil.
  • 15-08-2013, 12:37:36
    #9
    Yazık r10 da bunları da gördük...