• 27-06-2013, 11:21:23
    #19
    youtubede bendede yaptı diyorum benim nettemi sorun var acaba meğersem genelmiş bu konudan anlamış oldum.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:21:23 -->-> Daha önceki mesaj 11:09:05 --

    keşke şu google'den kurtulsakda adalet yerini bulsa.
  • 27-06-2013, 21:16:44
    #20
    Benim bot timi yolunu şaşırmış Telsiz ile komut verdim ondan sonra tekrar açıldı
  • 27-06-2013, 22:07:50
    #21
    Diabolist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıkarcı hacker grupları şimdi biz yaptık diye ayaklanırlar
    ayyıldız çıkar şimdi google açılmıyor acaba neden? diye yazı yollarlar
  • 27-06-2013, 22:09:09
    #22
    Üyeliği durduruldu
    bende sıkıntı yok
  • 27-06-2013, 22:55:25
    #23
    iscorpitx microsofttan sonra google a dadandı derler .d.d

    GT-S5360 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 27-06-2013, 23:00:23
    #24
    "r10 adsenseden banlananlar timi google a saldırdı"
  • 27-06-2013, 23:02:13
    #25
    Çökme falan olduğunu zannetmiyorum. Çok fazla arama yaptığınızı düşünüyorum.
  • 27-06-2013, 23:03:29
    #26
    Kesin Redhack yapmıştır
  • 27-06-2013, 23:07:21
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Genellikle çalışma olduğunda karşılaşmaktayım ben