• 10-04-2013, 04:05:23
    #10
    pagespeed iyidir ama gorsellik olmazsa gelen kullanici cabuk cikip yarardan daha cok zarar verecektir. Bana kalirsa abartmissin, tavsiyem 80 lerde olsun ama gorsel olarak gelen kulaniciyi cezbetsin geri donusum daha guzel olur.
  • 10-04-2013, 04:05:41
    #11
    cryptosam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cdn de tüm statik dosyalar.
    Anlık bir durumdur o cdn yeni aktif ettim. Tamamen statik dosyaları aldığında oturur. Anlık birşey yani standart değer resim olarak ilk mesaja ekledim.

    Dikkat edersen statik kısımda o hata. http://cdn.cryptosam.com şurda yani.

    Birkaç saate tamamen sıkıntısı kalkar yani.
    hocam sakin. Benim sitenin o
  • 10-04-2013, 04:17:25
    #12
    Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sakin. Benim sitenin o
    Haha. Aklım gitti benimde Ne 68 i diyor diyorum.
  • 10-04-2013, 04:55:55
    #13
    Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sakin. Benim sitenin o
    Adamı kalpten götüreceksin bir daha öyle şakalar yapma
  • 10-04-2013, 06:11:14
    #14
    temayı kaça satıyorsun
    • Noventa
    Noventa bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-04-2013, 09:11:46
    #15
    tebrikler... tema ??
  • 10-04-2013, 12:24:38
    #16
    sadece pagespeed önemli değil, yslow, first load time süreleri vs bunlar da önemli. blog sitelerinde bu başarı kolay sağlanabilir. %100 başarı için uğraşmak gerekir ama %90 üstü yeterlidir zaten. Eticaret sitemde uğraştığım için biliyorum nginx varnish cache css sprite cdn ile anca %94 e getirebildim
  • 10-04-2013, 12:58:04
    #17
    aynısı jquery kullanarak yapabilirsen bu bir başarı olur. Ancak analytics hariç javascript ile bunu yapmış olman görsellik açısından bir şey ifade etmiyor. Bu işle uzun süre uğraşan biri olarak, jquery yüklenmesini halletmek gerekli. Google yardım sitesindeki kodlar chrome da bile çalışmıyor. Javascript client taraflı motorlar üzerinde çalışma yapmak lazım, o da çok zahmetli.
  • 10-04-2013, 15:20:42
    #18
    hocam tebrikler ama böyle yaparsakta sitede hiç resim olmuyo