• 28-03-2013, 13:44:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    İnan siteye bakamadığım için birşey diyemiyorum.Ama Webmaster Toolstan Türkiye'yi seçtiysen türkçe backlinkleri arttırdıysan ve ingilizce terimlerden kaçındıysan düzelir diye düşünüyorum.
  • 28-03-2013, 17:19:15
    #11
    Maxcomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnan siteye bakamadığım için birşey diyemiyorum.Ama Webmaster Toolstan Türkiye'yi seçtiysen türkçe backlinkleri arttırdıysan ve ingilizce terimlerden kaçındıysan düzelir diye düşünüyorum.

    Tam anlamıyla baknca haber edebilir misin hemşo?
  • 29-03-2013, 14:10:34
    #12
    Sorunu hallettik, bana sorun ile ilgili yardım için eşlik eden arkadaşa teşekkürler.
  • 29-03-2013, 21:19:57
    #13
    Sorunu nasıl hallettiğimi soran arkadaşlar var, PM'ler geliyor. İlk önce değerlendirme isteğinde bulundum ve tekrar yeniden derli toplu link ekleme işlemi yaptım. Piyasada gezen ZD(ziyaretçi defteri) programı ile ziyaretçi defteri linki kastık, arkadaş sağolsun onun sitelerinin bir kaçına blog dizinine tanıtım yazısı 2 farklı bloga, 2 farklı forum sitesine ve 3 adet aynı kategorideki sitelere linkimizi ekledik. Tüm işlemleri dün yaptık ve sabah çeviriden çıkmıştı site.

    Dipnot: Siteniz de notranslate meta etiketi varsa muhakkak kaldırın.
  • 29-03-2013, 21:33:59
    #14
    NoTranslate kaldırdım bide öyle deniyeyim size 2 sorum olacak

    <meta content="tr" http-equiv="Content-Language" />
    <meta http-equiv=”Content-Language” content=”tr”>
    bu kodların bir birinden farkı varmı ?

    Ve Bu kodun konumu dogrumudur ?

    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-9" />
    <meta content="tr" http-equiv="Content-Language" />

    Şimdiden herkese teşekkürler
  • 29-03-2013, 21:43:02
    #15
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-9" />
    <meta name="language" content="Turkish" />
    Ben sadece bu ikisini kullaniyorum.
    ArunyA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    NoTranslate kaldırdım bide öyle deniyeyim size 2 sorum olacak

    <meta content="tr" http-equiv="Content-Language" />
    <meta http-equiv=”Content-Language” content=”tr”>
    bu kodların bir birinden farkı varmı ?

    Ve Bu kodun konumu dogrumudur ?

    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-9" />
    <meta content="tr" http-equiv="Content-Language" />

    Şimdiden herkese teşekkürler
  • 29-03-2013, 21:56:28
    #16
    üstad peki çevirinde çıkınca kelimesinde kaçıncı sıradan kaça geldi acaba?

    hayırlı olsun
  • 29-03-2013, 22:05:03
    #17
    sağol da, oturması biraz zaman alabilir. belki bi defa daha 301'e gidebilirim. max 1 hafta daha bekleyeceğim.
    phoenix58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstad peki çevirinde çıkınca kelimesinde kaçıncı sıradan kaça geldi acaba?

    hayırlı olsun