• 21-05-2026, 10:14:03
    #1
    Merhaba 2 tane isletmem aynı anda devre disi bırakılmış,
    Tekrar aktif etmem için itiraz için hangi evraklari yüklemem daha iyi olur
    Bir de itirazdan döner mi sizce,??
  • 21-05-2026, 11:17:27
    #2
    Hangi politikadan askı yediniz hocam
  • 21-05-2026, 11:24:55
    #3
    BALTACI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi politikadan askı yediniz hocam
    Bu profil yönergelere uymadığından erişiminiz engellendi. İşletme bilgilerinizi düzenleyin ve nasıl yeniden erişim elde edebileceğinizi öğrenin.

    bu şekilde hhocam
  • 21-05-2026, 23:17:34
    #4
    itiraz paneline girin altta neden dolayı kapandığı yazar hocam
  • 22-05-2026, 00:20:14
    #5
    BALTACI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    itiraz paneline girin altta neden dolayı kapandığı yazar hocam
    işletme profilinde mevcut degil,diye
  • 22-05-2026, 02:34:07
    #6
    İşletme askı sorunlarınızı çözüme kavuşturabiliriz.
  • 23-05-2026, 19:50:48
    #7
    Googleadsuzmani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşletme askı sorunlarınızı çözüme kavuşturabiliriz.
    Mesaj attım size
  • 23-05-2026, 19:57:22
    #8
    @woddy73; hocam sizinle konuştuk whatsaptan. Siz işi öğrenmek adı altında sorular sordunuz. En son evrakları atacaktınız. Size kolay gelsin hocam.
  • 23-05-2026, 20:18:08
    #9
    Googleadsuzmani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @woddy73; hocam sizinle konuştuk whatsaptan. Siz işi öğrenmek adı altında sorular sordunuz. En son evrakları atacaktınız. Size kolay gelsin hocam.
    Hocam , evraklari temin edemedim , ayrıca herhangi bir garanti sunmadan önden para talep ediyorsunuz