• 21-11-2008, 01:07:22
    #37
    Bende de yok çok da önemli değil aslında çalışsın da o bana yeter
  • 21-11-2008, 01:22:09
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende de henüz bi değişiklik yok.
  • 21-11-2008, 03:34:18
    #39
    Parlak ve gezegenler (astronom olduğum için galiba ) temaları hoşuma gitti.
    Gerçekten güzel bir düşünce.
    İlerde tema çeşit ve kalitesi artacaktır...
    Teşekkürler Google..
  • 21-11-2008, 11:17:08
    #40
    herşeyi yaptılar ama logodaki beta yazısını kaldıramadılar. ne zaman tam sürümünü görücez acaba
  • 21-11-2008, 13:14:50
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Bendede yeni çıktı temalar hoş gerçekten parlak ' ı sectim
  • 21-11-2008, 15:52:15
    #42
    Webing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendede yeni çıktı temalar hoş gerçekten parlak ' ı sectim
    Bendensin. Bu sabah çıktı bendede. Hepsine bakmadım da parlak güzel.
  • 21-11-2008, 16:55:12
    #43
    Myerdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema dosyalarının boyutlarına bakmanızı tavisye ederim

    Google'ın neden sürekli beyaz arkaplan ile çalıştığını birkez daha anladım
    Arka plan 200 kb

    Bu arada banada geldi acaba google apps maillerinede gelecek mi bu uygulama