• 20-11-2008, 02:40:16
    #1
    Gmaile girrdim ve temanın değiştiğini fark ettim. tema sistemi eklenmiş.

    ama yeni temaları göz agrıtıyor en iyisi KLASİK yine =)
  • 20-11-2008, 03:06:08
    #2
    güzel temalar eklemişler. "Parlak" isimli tema çok hoşuma gitti, kullanacağım (:
  • 20-11-2008, 03:13:04
    #3
    valla otomatik bir tema seçildi resmen gözümü falafoşa etti. :=)
  • 20-11-2008, 03:16:42
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar nerde bu temalar bende aynı
    Nerde bu millet nerde bu devlet, Nerdesin Gmail
  • 20-11-2008, 03:35:54
    #5
    sağ üstten "Ayarlar" kısmına girin, sonrada "Temalar" sekmesine tıklayın (en sondaki)
  • 20-11-2008, 03:42:54
    #6
    sanırım dalga dalga geçiyor hesaplara
    bende henüz yok
  • 20-11-2008, 03:47:37
    #7
    Üyeliği durduruldu
    SerdarS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım dalga dalga geçiyor hesaplara
    bende henüz yok
    bende de görünmedi sanırım ufaktan yükleniyor.
  • 20-11-2008, 06:49:09
    #8
    banada gelmemis daha
  • 20-11-2008, 06:55:55
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bana gelmişte temalar çok kötü. En güzeli eski temaya devam.