• 17-11-2020, 21:10:34
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar firmamız hakkında Google İşletme Hesabımıza bir terbiyesiz 2 yıldız vermiş.
    Kişiyi tanımayız etmeyiz. Bundan kurtulmanında malesef tek yolu şikayet etmek yorumu.
    Bu yorumu şikayet etmenizi rica ediyorum, bizimle hiçbir alakası yoktur, yardımcı olanlardan şimdiden Allah Razı Olsun...
    İşletme Hesabımız : https://g.page/stebilisim
    Yorum Yapan Kullanıcı: ammar Hamada
    ---
  • 17-11-2020, 21:21:44
    #2
    Hocam bot yorum atıyorlar böyle. Amaç işletme puanını düşürüp, işletmeyi kötülemek.

    Edit: Sadece 1 tane yorum var. Belki de deneme yapmışlardır. Belki de bot değildir bilemiyorum. Yorumu şikayet ettim.
  • 17-11-2020, 21:43:03
    #3
    Lelo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bot yorum atıyorlar böyle. Amaç işletme puanını düşürüp, işletmeyi kötülemek.

    Edit: Sadece 1 tane yorum var. Belki de deneme yapmışlardır. Belki de bot değildir bilemiyorum. Yorumu şikayet ettim.
    Eyvallah hocam, sağolun. 🙏🙏
  • 17-11-2020, 21:44:19
    #4
    Hocam ben de yorum hakkında bildirimde bulundum. Umarım kaldırılır. Hayırlı işler.