Hocam bot yorum atıyorlar böyle. Amaç işletme puanını düşürüp, işletmeyi kötülemek.

Edit: Sadece 1 tane yorum var. Belki de deneme yapmışlardır. Belki de bot değildir bilemiyorum. Yorumu şikayet ettim.