• 12-09-2014, 02:18:41
    #10
    D-smart bende de var yavaşlık.Telefondan giriyorsanız mobil verisi ile gayet iyi çalışıyor google sunucuları.
  • 12-09-2014, 02:25:03
    #11
    ben sansürden şüphe ediyorum çünkü neredeyse 4 aydır var ben kasım kasım kasıyor lanet olası net analiz sistemleri aktif de bizi inletiyorlarmı diye düşünmüyor değilim DPI sonuçta
  • 12-09-2014, 12:27:42
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Hala sürüyor yavaşlama.Siteler de adsense reklamı da geç görünüyor haliyle.Gelirleri etkileyecek gibi.
  • 12-09-2014, 12:30:07
    #13
    chrome'de ekleyelim normal çalışan şeyler bir anda yavaşladı.
  • 12-09-2014, 12:58:35
    #14
    D-smart net kullanıyorum dünden beri web sayfaları çok geç yükleniyor download hızında bir şey yok.
  • 12-09-2014, 12:59:10
    #15
    Üyeliği durduruldu
    An itibari ile düzeldi neredeyse 1 gün sürdü bu yavaşlama.
  • 12-09-2014, 13:49:52
    #16
    Evet bende de sorun yok artık