• 20-10-2006, 12:01:01
    #1


    Google artık ne yapacağını şaşırtı.
    "Her yerde zayıf olmaktansa, Bir konuda güçlü olmayı tercih ederim" kuruluş felsefesini çoktan unutmuşa benziyor.
    video.google.com gibi hüsranla bitecek bir serüvene başlıyor denilmekte.
  • 20-10-2006, 12:05:31
    #2
    İsim çok ömenli (:
  • 20-10-2006, 12:06:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    olsun alternatif oluyor bize

    indirip kuralım çıkınca
  • 20-10-2006, 12:20:38
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çıkınca wmvare kurup altında deneriz artık
  • 20-10-2006, 12:23:54
    #5
    heryerde Google görmekten gına gelir,geliyor,geldi,gelecek....
  • 20-10-2006, 12:23:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    harbiden abarttılar artık..
  • 20-10-2006, 12:25:58
    #7
    Misafir
    Bu haliyle beş para etmez,
  • 20-10-2006, 12:44:46
    #8
    Üyeliği durduruldu
    şuna tema yapalım hayrına..
  • 20-10-2006, 12:46:03
    #9
    sanırım bu resimler sahte google bu kadar kötü bi görünüşle işletim sistemi sürmez piyasaya.
    bildirgeçte bu konu ile ilgili bi haber var
    http://www.bildirgec.org/yazi/google...ilk-goruntuler
    haberde de bahsedildiği gibi ekran görüntüleri sahte