• 14-05-2009, 15:49:07
    #1
    Oncelıkle Tüm R10 kullanıcılarına Merhaba ;
    Bireysel olarak Google Adwords Hesap Isı Yapıyorum .
    Çok Özel Kampanyalarımız Mevcut.
    Merak ettıgınız Konuları cevaplamak ıstıyoruz .
    Soru : Mesela Reklam aldınız bizden Reklam Ne zaman cıkacak ?
    Hemen Cvp : Reklam ıcın Odeme Yaptıgınızda Ödemenız bıze ulastıgı zamandan Itıbaren 1 Saat ıcınde reklam aktıf etmekteyiz.
    Soru : Pekı reklamım Hangı vakıtlerde cıkıcak sizmı belırlıceksınız ve Mesela ben reklamımı sadece Istanbul ve Ankarada cıkmasını ıstıyorum bunlar nasıl olacak ?
    Hemen Cvp : Reklam Siz Hangı Saatlerde ıstıyorsanız biz o saatlerde cıkarıyoruz .
    Bolgesel aramalarda Istedıgınız bolgelerde cıkarılmasını da tamamen siz belırlıyorsunuz .
    Soru : Pekı Zamanında Burda da cogu yerdede karsılastık Kuponlarda Patlak olması ve hesapların sahte olması gıbı sorunlar siz Yasatıyormusunuz bize .
    Hemen cvp : Hayır bizdekı Hesapların yonetımı tamamen bizdedir.
    Soru : Pekı ben nerden bılıcem kac tıklama almıs reklamım vs ?
    Hemen Cvp : Bunlar ıcınde Gunluk raporlama Yapmaktayız . Gunluk tıklama malıyetlerı gunluk gosterım gunluk hangı kelımelerde daha cok tıklanma alınmıslıgı bunların hepsı sıze ıster Msn uzerınden ıstersenızde Maıl uzerınden sızınle paylasmaktayız.
    Soru : Pekı Daha Once calıstıgınız Referanslarınız Varmı ?
    Cevap : Yaklasık olarak 192 + Referansımız Mevcut olmaktadir.
    Referanslarımızı Ogrenmek icin Lutfen bizimle Irtıbat kurun .
    Soru sormak ıstersenız Pm istemeniz veya yollamanız Yeterlıdır.
    Hepınıze Teşşekkur ederım R10 Kullanıcıları .
  • 14-05-2009, 16:49:26
    #2
    referanslarınızdan bazılarını pmden rica edebilirmiyim..
  • 14-05-2009, 17:17:54
    #3
    Platin üye
    refereranslarınızı ve ödeme konusunu PM ile iletiniz. günlük 30 Tl'den 0.3 tık başı ücretten 1 aylık reklam vermem duumunda bana yansıtılacak olan fatura nedir.
  • 14-05-2009, 18:47:19
    #4
    pm gönderilmistir.
  • 14-05-2009, 18:56:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bir sorum olucak yanıtlarsanız mutlu olurum. "Adwords Kartınızı tekrar deneyin" bu nedemek oluyor. Bilgi almak istiyorum.
    Teşekkürler.
  • 14-05-2009, 19:44:45
    #6
    Mercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sorum olucak yanıtlarsanız mutlu olurum. "Adwords Kartınızı tekrar deneyin" bu nedemek oluyor. Bilgi almak istiyorum.
    Teşekkürler.
    Inside AdWords - Türkçe

    Adwords Blogundan Bılgı alabılırsın .
  • 14-05-2009, 21:17:25
    #7
    pm alabilirmiyim.
  • 15-05-2009, 15:50:24
    #8
    refereranslarınızı ve ödeme durumunu PM ile gönderırmısınız, günlük 30 Tl'den 0.5 tık başı ücretten 1 aylık reklam vermem duumunda bana yansıtılacak olan fatura nedir.
  • 15-05-2009, 16:18:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    pm alayım msn bilgisini