Adwords ile yabancı sitelerine yabancı kullanıcı çekmek isteyen ve yabancı kitlenin US CA olmasından ziyade Avrupa hiti de arayan arkadaşlara ülke olarak "Polonya" yı tavsiye ederim. Tüm diller ile Polonya kampanyası kurduğunuzda ne kadar ucuz klik sayılarına inebileceğinize şaşıracaksınız.
İhtiyacı olan arkadaşlara tavsiyemdir.
Sadece kişisel tecrübemle sabittir.
P.S. Bu bilgi ne işe yarar?
Yabancı sitesi olan arkadaşlar mutlaka bilir. Link değişimi yaptığınız bir siteye türk hit göndererek ondan Avrupa ve Amerika kitlesi elde etme çabası çoğu zaman hüsranla sonuçlanır. Çünkü link değişim yaptığınız site Türk, Vietnam, Hindistan gibi ziyaretçileri istemez ve sizi listeden çıkarır. Çoğu bunu yapar. Böyle bir durumda ucuz bulabileceğiniz ülke trafikleri (Avrupa) bu kısımda çok işe yarar. Hem ucuza hit çekilir, hem de değişim sitelerine onların ilgisini çekecek Avrupa trafik gönderilir. Adwords ile alınan hit, değişim ile iki katı seviyelerine getirilir.
Türk piyasasında link trade PR için rağbet görse de yabancı piyasalarda bu değişim hatrı sayılır hite sahip... Bu da küçük bir bilgi olsun.
Adwords ve Yabancı Hit
12
●1.700
- 05-09-2006, 23:08:33Yani Bu demek oluyor ki bir adwords kuruyorsun ve polonya olarak kuruyorsun. O nasıl oluyor anlatırmısın ?
- 12-09-2006, 11:19:56Brezilya ve Polonya ziyaretçileri adsense de gayet güzel. Siz bu trafiği çektiğinizde yoğun olarak bu ziyaretçi gelmiyor zaten. Adwords Polonyaya ek olarak Slovenya, İspanya gibi ziyaretçileri de size yolluyor (Tüm Diller seçildiyse şayet). Karma bir hit elde edilmiş olunuyor. Sedo gibi park sitelerinde çıkan reklamınız zaten tıklama bedelinize ulaştığınızda ve tüm diller seçilmiş ise ucuz ne varsa gönderiyor.
Dil tutuyor mantığıyla herhalde 
Bir ufak bilgi daha: Danimarka trafiği neredeyse Kanada kadar değerli. Deneyin, görün
Dil tutuyor mantığıyla herhalde