Adwords hesabımda (107,00 TL) kalan kredi diye bir yer var bunu kullanmak için adwordse bir miktar ödememi yapmam gerekiyor.
ayrıca bu 107 adwordse olan borcum mu yoksa bana verdikleri promosyon mu nerden nasıl geldi anlamadım.
1 haftalık adwords reklamı vermem lazım yardımcı olacak birileri var mıdır.
Google Ads (Adwords) Destek / Soru / Cevap
679
●79.255
- 15-04-2013, 09:06:21107 tl kalan kredi yazıyorsa kullanacağınızı düşünüyorum eğer farklı bir durum yoksa.ongun51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2013, 14:21:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Benim sorum adwords un analistik raporlari ile ile ilgili son bir kac gundur analistik raporlarini goremiyorum sanki analistik sayfasi google dan kalkmis gibi. Ilk once google kodlari siteden yanlislikla silinmis oldugunu dusundum fakat kodlar yerinde duruyor. Diger bir sasirtici olay ise google siralamasini bilgilendiren iki Turk iki amerikan sitesinden keyword larin kacinci sayfada oldugunu gormek icin sorgulamalar yaptim fakat 4 siteden de sonuc cikmadi sanki google disaridan gelen bilgileri engellemis gibiydi. Simdi diger sitelerden google da kacinci sayfada oldugumuzu gorebiliyorum fakat analistik raporunu gosteren sayfa hala yok veya ben bulamiyorum. Bunun sebebi ne olabilir?
- 29-04-2013, 20:12:54Merhabalar.
Benim adwors reklamım günün belirli saatinde kendiliğinden saat 20:30 gibi duraklamaya geçmesi sorunu var ve bunu içerden çözemedim nerden ayarlama yapabilirim acaba ( Bu ayarlar kısmında yanlışlıkla yaptığım bir olay ama çözmedim ) - 30-04-2013, 10:16:02http://support.google.com/adwords/answer/2404244?hl=troksijenterapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burayı okuyup işlem yaparsanız, büyük ihtimalle düzelecektir. - 30-04-2013, 10:30:06Malesef hocam sizin dediğiniz yapayım dedim ama zaten bana bu uyarıyı veriyor.Point adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklamlarınız haftanın her günü, günün her saatinde gösteriliyor. Belirli gün ve saatleri hedeflemek için yukarıdaki "reklam zaman planlamasını düzenle" düğmesini kullanın. Reklamlarınızın tam olarak ne zaman gösterildiğini öğrenmek için "Zaman planlaması ayrıntıları"nı tıklayın.
Yani sorunu çözemedik - 30-04-2013, 10:38:26Saat 2:30 dan sonra hep mi kapalı yoksa 5-10 dakika mı?oksijenterapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2013, 11:00:45sürekli kapalı kalıyor hocam ben her gün 20 :30 girip aktifleştiriyorumPoint adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2013, 12:20:01Çok ilginç, adwordse bi mail atarmısınız?oksijenterapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle