• 28-05-2006, 12:13:17
    #10
    kuponla alırsan burada 1 ytl ye satanlar var. 70 ytl lik reklamı 1 ytl ye getirmiş olursun.

    10 kupon alsan 700 ytl lik reklam sana 10 ytl ye maal olur...bir dene bence.
  • 28-05-2006, 12:18:32
    #11
    teşekkür ediyorum arkadaşlar. şu anki hesabımı kapatıp yeni hesap açsam, yeni hesabı kupon numarasıyla oluşturup reklamı ordan devam ettirebiliyorum anladığım kadarıyla. tekrar teşekkür.. ben kupon bakıyım forumda
  • 28-05-2006, 12:23:27
    #12
    Misafir
    her kupon 1 site için değilmi. Yani aynı siteye kullanılabiliyormu. AyKaN ın mesajlarından bir site için reklam yayınlamak istediğini sezer gibi oldum.
  • 28-05-2006, 12:25:24
    #13
    kullanılıyor. ama google anlarsan durduruyor diye biliyorum.

    ben arkadaş vermiştim dün bir tanesini kurdu ve bitti, bu gün aynı siteye yine kurdu ve çalışıyor...
  • 28-05-2006, 12:34:21
    #14
    ilgilenebilecek arkadaşlardan biriyle msn den konuşabilirmiyiz? acemiliğimden birsürü mesaj oldu burda. aykanylmaz@hotmail.com

    Cevaplar için teşekkür ediyorum.
  • 28-05-2006, 12:41:15
    #15
    Misafir
    https://www.r10.net/google-adwords/87...yl-oluyor.html

    Bu linkteki bilgileri sırayla okuyunuz. Arkadaş açıklamış. Net bilgi yazmaktadır. birde özelinize bakınız.