• 22-05-2006, 21:26:24
    #1
    Slm arkadaslar 1 kupona ihtiyacım var.Acaba verebilecek olan varmı.Eğer yoksa 1 kuponun bedeli ne ise oderim sorun olmaz Ama acele lazım
  • 22-05-2006, 22:08:19
    #2
    pm attım güle güle kullan
  • 22-05-2006, 22:18:50
    #3
    eger hala ihtiyac varsa bendede var fazladan
  • 22-05-2006, 22:29:32
    #4
    Biri benım admına google adwords hesabı acabılırmı benım actıklarım calısmıyor
  • 22-05-2006, 22:47:07
    #5
    xfatihx saolsun yollamış.Herkese cok tesekkur ederim.
  • 22-05-2006, 23:22:51
    #6
    Bir tane kupona benimde ihityacım var...
  • 23-05-2006, 01:27:36
    #7
    mümkünse biri bana da yollayabilirse çok makbule geçer.. kiminin parası kiminin duası walla...
  • 23-05-2006, 02:22:55
    #8
    2 inizede 1er tane kupon yolladım.


    desperrado eger oncekii hesaplarındaki reklamı durdur yapmazsan yeni actigin hesaplar calismaz yani aynı siteye acıyorsan.
  • 23-05-2006, 02:27:09
    #9
    aman kos sabah olmadan bana da at bir tane yaw ilk kez deniyim şunu