egeonlinex;[URL="tel:1081568153" adlı üyeden alıntı:
1081568153[/URL]]Hocam size göre yakında dünyanın da sonu gelir, siz bir şeyi yapamayınca her şeyin sonu gelmiyor şu kafadan çıkın artık
Ya senin bu konularda bilgin yok yada ben açıkça anlatamadım. Şimdi şunu söyleyeyim sana. Benim kendi adscloaker sistemim var ve bu sistemimde 50’den fazla kullanıcım var aktif olarak kullanan. Bu sistem Türkiye’de çıkarılan ilk 2 Cloaker sisteminden birisi. Yani burada anlatmak istediğim şu; her zaman bu tarz durumlara tarafsız bakacaksın ve “dürüst” olacaksın. Bu forumda “AdWords” kategorisinde ile ilgilenen hiç kimseden böyle şeyler duyamazsın. Belki şu an tr de en çok kullanılan Cloaker sistemi bize ait olmasına rağmen burada diyorum ki onunda sonu gelir Google’a göre zor degil.
Neden zor değil? Detaylıca anlatayım bilgi Sahibi ol.
cloaker sistemleri genel olarak ülke ve dile bakar. Tarayıcı, ip gibi etmenler yönlendirmede önemli rol almaz.. Google siteye bot yollarken her bot farklı ülke ve farklı dillerde gelir karışık olarak. Örneğin Cloaker kurduğunda ülke ve dil TR ve TR yaparsın ve 10 bottan bir tanesi TR VE TR olarak gelirse reklamına kolay kolay bir şey olmaz. Çünkü kalan 9 tane bot zaten Cloaker yönlendirmesine girmemiştir. Ama burada Google şansına TR TR olarak bir çok bot gönderirse reklam ya sistemleri atlatma ve kötü amaçlı yazılıma düşer yada hesap askıya alınır. Umarım anlatabiliyorumdur sana. Bu durumu Google’ın isterse engelleyebileceği de çok net ortada. Daha fazla bilgi için PM atabilirsin.
TheOutsider;[URL="tel:1081568176" adlı üyeden alıntı:
1081568176[/URL]]Ben acmayi bilmiyorum ama daha gecen hafta bi arkadas kullan diye 1 hesap verdi, gayet sorunsuz gunde 30$ harciyor suanda. Demek ki calisan yontemler hala var.
1 hafta önce böyle bir durum yoktu. O yüzden normal şu an kullanabilmen