• 19-12-2021, 02:03:21
    #19
    MehmetAds;[URL="tel:1081568077" adlı üyeden alıntı:
    1081568077[/URL]]aman sait bey..
    Aman aman kimler gelmişş… şu an türkiye de sıfırdan askı kaldırma olmadan hesap açabilen tek adam gibi adam gelmiş. Hoşgeldin
  • 19-12-2021, 02:04:27
    #20
    hocam artık orjinal hesap mı olacak cloaker filan yapanlar vardı onlar mı patladı
  • 19-12-2021, 02:05:10
    #21
    mysoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman aman kimler gelmişş… şu an türkiye de sıfırdan askı kaldırma olmadan hesap açabilen tek adam gibi adam gelmiş. Hoşgeldin
    ahahah saol hocam
  • 19-12-2021, 02:08:05
    #22
    DenqeSiz;[URL="tel:1081568107" adlı üyeden alıntı:
    1081568107[/URL]]hocam artık orjinal hesap mı olacak cloaker filan yapanlar vardı onlar mı patladı
    Cloaker devam ediyor hala. Ama kafa esince onlarca hesap açıp direk Cloak yapıp yayına sokamaz kimse. Anca askıdan kaldırılan hesaplara cloaker kurup öyle kullanabilirler. Yani cloaker devam ediyor hocam. Yakında cloaker’da son bulur zor degil Google için 😄
  • 19-12-2021, 02:15:12
    #23
    mysoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cloaker devam ediyor hala. Ama kafa esince onlarca hesap açıp direk Cloak yapıp yayına sokamaz kimse. Anca askıdan kaldırılan hesaplara cloaker kurup öyle kullanabilirler. Yani cloaker devam ediyor hocam. Yakında cloaker’da son bulur zor degil Google için 😄
    Hocam size göre yakında dünyanın da sonu gelir, siz bir şeyi yapamayınca her şeyin sonu gelmiyor şu kafadan çıkın artık
  • 19-12-2021, 02:19:40
    #24
    Ben acmayi bilmiyorum ama daha gecen hafta bi arkadas kullan diye 1 hesap verdi, gayet sorunsuz gunde 30$ harciyor suanda. Demek ki calisan yontemler hala var.
  • 19-12-2021, 02:33:32
    #25
    saitozbey00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam geceleri spam var açılmıyor sabah eşikli açıyoruz sorunsuz.
    Tr mi yabancı mı hocam
  • 19-12-2021, 02:35:04
    #26
    Arkadaşım sen Google yöneticisimisin eşikli olayı niye bitsin Google kendini yahooya mı yönlendirdi anlamadım ki. Ben açamıyorum arkadaşlar de olsun bitsin.
  • 19-12-2021, 02:37:07
    #27
    whiskycikolata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tr mi yabancı mı hocam
    2 side açılırken askı atıyor hocam.

    Saat 09.00 dan sonra düzeliyor ama