• 08-09-2008, 21:45:42
    #10
    kasmak yada kasmamak işte bütün mesele burda....
  • 08-09-2008, 22:05:09
    #11
    2 haftadır mail yok.
  • 12-09-2008, 02:26:30
    #12
    yaklaşık 1 ay oldu kupon filan yok
  • 12-09-2008, 18:15:43
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bi ton mail açın, proxy ile girin, hidden var ip'nizi de yolluyor

    sonra abanın
  • 27-09-2008, 07:48:04
    #14
    bu formu her doldurana göndermiyorlardır herhalde. piyango gibi bişey. ya nasip