adwords delirdi mi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
adwords delirdi mi ?
16
●
1.524
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adwords (ADS)
adwords delirdi mi ?
1
2
19-07-2008, 18:47:26
#1
zee
döküm,
kent mobilya,
rögar kapağı
gibi kelimeler için minimum 5,50 YTL istiyor adwords. sizce normal mi bu ? bir gariplik yok mu ? hemde sadece türkiye ve türkçe dili seçiliyken böyle.
19-07-2008, 18:49:40
#2
Haymac
bakım yaklaştı belli
19-07-2008, 18:49:50
#3
Omer
Reklam vermek istediginiz hesap sizin hesabınızmı yoksa buradan aldıgınız havaleli veya vcc li hesapmı ?
19-07-2008, 18:52:37
#4
zee
demirhan'in sattığı hesap işte hepimiz alıyoruz ya
19-07-2008, 18:54:49
#5
Omer
Tamam anladım
Kampanyayı silip 24 saat geçtikten sonra tekrar deneyin genede aynı şeyi yaparsa
Domain degişikligine gitme gibi bir zorunlulugunuz var .
Demirhandan aldıgınız hesap havale ile aktif edilmiş hesap türüdür bilginize kolay gelsin.
19-07-2008, 18:55:58
#6
Omer
Önemli bir not daha düşeyim size
Hesabı Aldınız Kullandınız ödemesi bitti ve mutlaka yapmanız gereken ; hesabınıza girip kampayayı silmek olmalıdır.
Not: Modem resetleme cokies silme gibi olayları söylemiyorum bile yapıyorsunuzdur umarım.
19-07-2008, 19:01:24
#7
zee
acaba havale ile aktif edilmiş hesap olunca ne oluyor ? yan etkisi nedir ? Bir kazık mı adwordsten bilmeden ?
kampanyayı silmesek ne olur ki ? Zaten kredi kartım yok, oraya kendimle ilgili yazdığım bişey yok. sakıncası nedir ?
teşekkürler..
19-07-2008, 19:06:32
#8
Omer
Hayır siz yanlış anladınız sizinle sizin kredi kartınızla alakalı hiç bir işlem söz konusu degil.
Bu adwords te hazır hesapların çalışma sistemi kampayayı silip ertesi gün yeni kampanya verin düzelecektir.
19-07-2008, 19:14:32
#9
zee
peki hocam bi arkadaş aynı domaine daha evvel kuponla reklam vermişsin ondan kaynaklanıyor diyor. o doğru olabilir mi _
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler